2789

یادش بخیر

میگن وقتی اسب بخواد از رودخانه رد بشه اول آب رو گل آلود میکنه بعد رد میشه!! میدونید چرا؟ چون تصویر خودشو تو آب میبینه و تحت هیچ شرایطی پاشو رو اون تصویر نمیذاره! چون فکر میکنه که هم نوع خودش تو آب هست... در حالی که یه عکس بیشتر نیست...! اونوقت ما آدمها : رو دل های همدیگه، رو شخصیت همدیگه، رو احساسات همدیگه، و روی کسانی که دوستمون دارند و شاید دوستشون داریم، خیلی ساده پا میذاریم و رد میشیم..!!️

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


نی نی یار توروخدا تاپیک منو تایید کن خیلی حیاتیه

@niniyar

🚩🇮🇷کاربری موقت دست دونفر هست چون یکیشون تعلیق شده از کاربری ساحل دریایی استفاده میکنه🧿 🇮🇷 لا حول ولا قوه الا بالله العلی العظیم

دقیقا

اگه میفرستادیم فوری میومد

تو دوران کرونا چقدر کاربرا کمک کردن

آقایون نامحترم درخواست ندید خسته شدم از بس تو اعلانات ردتون کردم .بابا من هم شوهر دارم هم بچه،خوبه تو امضای قبلیم از شوهرم نوشته بودم بازم از زن متاهل نمیگذرید .تو چه خانواده ای تربیت شدید شما😡😡😡

من ی عده رو میدیدم صبح تا شب اینجا بودن میگفتن سایت بده مزخرفه هنوزم هستن همونا اینقدر بحث سیاسی یا دعوا میکردن کلا باعث شدن سایتو از کار بندازن نمیدونم چرا دکمشونو نمیزدن

ده سال پیش یادش بخیر، اصلا نمیدونستیم قندشکن چی هست، راحت همه جا میچرخیدیم

من ۲۳کیلو وزن کم کردم، با کمک متخصص تغذیه و مربی بدنسازیم، وقتی به وزن هدفم که پنجاه و‌چهار کیلو بود رسیدم به کمک مربی و رژیم عضله سازی، عضله هامو پرورش دادم و به وزن پنجاه هفت پنجاه هشت رسیدم، پوست بدنم اصلا چروک و افتاده نشده بخاطر بدنسازی، پوست صورتم چون شکسته شده بود ،رفتم متخصص پوست و فیلر زدم زیر پوستم,چون هیچ چربی زیر پوست صورتم نمونده بود، و اینکه در طول رژیمم از دمنوش زنجبیل دارچین اب لیمو و گاهی بهشون زیره و زردچوبه هم اضافه میکردم استفاده میکردم روزی دوسه بار،پنج ماه طول کشید پروسه وزن کم کردنم, چون زمانی که چاق بودم افسرده شده بودم و تو نی نی سایت میومدم تا کاربری ببینم که وزن کم کرده و من ازش یاد بگیرم چه راهی رفته،الان تصمیم گرفتم تو امضام دقیق بنویسم تا شاید کمک حال کسی که حال بد دیروز منو داره بشه،و حالش مثل امروز من عالی بشه، فقط باید خودت بخوای و اراده کنی ،بهترین ورژن خودتو بساز❤️❤️
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792