2789
عنوان

اسم پانیا برای دختر چطوره❓️

840 بازدید | 12 پست

میشه نظر بدید لطفا

🦋کسی که تفکرش با تو متفاوت است، دشمن نیست، انسان دیگریست با دیدگاه دیگر، فقط همین...اگر فقط همین یک اصل را می پذیرفتیم، روابطمان بهتر می شد، آرامشی توام با احترام، به همین سادگی! مشکل ما افکار بسته است..!“بلند پرواز باش🕊 آسمان به کسی تعلق ندارد🌱”.

خیلی معذرت میخوام ولی اسم پت پسرخالمه🥲

اصلا قشنگ نیس

میلی گلد ❌️ گدایی مجازی ✅️دارای شخصیت اصلی در ذهن خودم،شخصیت فرعی در زندگی بقیه،و شخصیت دلقک در اکثر موقعیت ها.🤡😂در اوقات فراغت به آینده ای که هنوز نیامده فکر کرده و استرس میگیرم و به گذشته ای که تمام شده فکر میکنم ، فعلا همین.

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


خوب نیست


تلفظش سخته یا چی ؟؟

🦋کسی که تفکرش با تو متفاوت است، دشمن نیست، انسان دیگریست با دیدگاه دیگر، فقط همین...اگر فقط همین یک اصل را می پذیرفتیم، روابطمان بهتر می شد، آرامشی توام با احترام، به همین سادگی! مشکل ما افکار بسته است..!“بلند پرواز باش🕊 آسمان به کسی تعلق ندارد🌱”.

خیلی معذرت میخوام ولی اسم پت پسرخالمه🥲اصلا قشنگ نیس


واقعا ؟؟ نشنیدم رو پت بزارن

🦋کسی که تفکرش با تو متفاوت است، دشمن نیست، انسان دیگریست با دیدگاه دیگر، فقط همین...اگر فقط همین یک اصل را می پذیرفتیم، روابطمان بهتر می شد، آرامشی توام با احترام، به همین سادگی! مشکل ما افکار بسته است..!“بلند پرواز باش🕊 آسمان به کسی تعلق ندارد🌱”.

خیلی معذرت میخوام ولی اسم پت پسرخالمه🥲اصلا قشنگ نیس


اسم دختر عمم هست 😂 عمم اینو نبینه فقط

🦋کسی که تفکرش با تو متفاوت است، دشمن نیست، انسان دیگریست با دیدگاه دیگر، فقط همین...اگر فقط همین یک اصل را می پذیرفتیم، روابطمان بهتر می شد، آرامشی توام با احترام، به همین سادگی! مشکل ما افکار بسته است..!“بلند پرواز باش🕊 آسمان به کسی تعلق ندارد🌱”.

اسم دختر عمم هست 😂 عمم اینو نبینه فقط

😂😂

میلی گلد ❌️ گدایی مجازی ✅️دارای شخصیت اصلی در ذهن خودم،شخصیت فرعی در زندگی بقیه،و شخصیت دلقک در اکثر موقعیت ها.🤡😂در اوقات فراغت به آینده ای که هنوز نیامده فکر کرده و استرس میگیرم و به گذشته ای که تمام شده فکر میکنم ، فعلا همین.

یا نارنیا میوفتم نمیدونم چرا😐😐


نارنیا چیه

🦋کسی که تفکرش با تو متفاوت است، دشمن نیست، انسان دیگریست با دیدگاه دیگر، فقط همین...اگر فقط همین یک اصل را می پذیرفتیم، روابطمان بهتر می شد، آرامشی توام با احترام، به همین سادگی! مشکل ما افکار بسته است..!“بلند پرواز باش🕊 آسمان به کسی تعلق ندارد🌱”.

اسم دوست خواهرمه ۱۴ سالشههمش حس میکنم پانداعه بامزستا، ولی جدی اسم خوبی نیست آوای قشنگی نداره حالا ه ...


😂😂

🦋کسی که تفکرش با تو متفاوت است، دشمن نیست، انسان دیگریست با دیدگاه دیگر، فقط همین...اگر فقط همین یک اصل را می پذیرفتیم، روابطمان بهتر می شد، آرامشی توام با احترام، به همین سادگی! مشکل ما افکار بسته است..!“بلند پرواز باش🕊 آسمان به کسی تعلق ندارد🌱”.

ی کتاب و فیلمه افسانه ی نارنیا معروفترین فیلمش اینه که چندتا بچه از تو کمد میرن تو دنیای دیگه


قشنگه بخونم ؟

🦋کسی که تفکرش با تو متفاوت است، دشمن نیست، انسان دیگریست با دیدگاه دیگر، فقط همین...اگر فقط همین یک اصل را می پذیرفتیم، روابطمان بهتر می شد، آرامشی توام با احترام، به همین سادگی! مشکل ما افکار بسته است..!“بلند پرواز باش🕊 آسمان به کسی تعلق ندارد🌱”.

ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز