۲۵سالم
تاحالا خاستگار رسمی نداشتم
چند روز پیش دوستم من و به کسی معرفی کرد من خودم اینجوری بدم میاد ولی عکسش و دیدم بدم نیومد اونم عکس من و دیده اوکی بوده
به طرف گفتم اگر میشه اول خودمون چند وقت صحبت کنیم
بعد گفت نه پسر گفته اول یک بار حضوری ببینیم و مادر ها به هم حبر بدن
با هزار. خجالت و بدبختی بزای اولین بار به مامانم گفتم گفت نهه اینا که معرفی میشن معلوم نیست کین و به منم توپید از خیابون شوهر پیدا میکنی😑
دوسه روز حرف زدیم به نظرم آدم خوبی بود
گفتن با خانواده صحبت کنید یک باز حضوری هم و ببینیم
برم دیدار حضوری خودم و بی ارزش کردم؟