2789

۲۵سالم


تاحالا خاستگار رسمی نداشتم


چند روز پیش دوستم من و به کسی معرفی کرد من خودم اینجوری بدم میاد ولی عکسش و دیدم بدم نیومد اونم عکس من و دیده اوکی بوده


به طرف گفتم اگر میشه اول خودمون چند وقت صحبت کنیم


بعد گفت نه پسر گفته اول یک بار حضوری ببینیم و مادر ها به هم حبر بدن


با هزار. خجالت و بدبختی بزای اولین بار به مامانم گفتم گفت نهه اینا که معرفی میشن معلوم نیست کین و به منم توپید از خیابون شوهر پیدا میکنی😑

دوسه روز حرف زدیم به نظرم آدم خوبی بود

گفتن با خانواده صحبت کنید یک باز حضوری هم و ببینیم

برم دیدار حضوری خودم و بی ارزش کردم؟

کاربر قدیمی ام💚نان خدا میخوریم و فرمان شیطان میبریم🙄

نی‌نی سایتی‌های عزیز


دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟


توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...


به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷   مشاهده: 



خب چه اشکالی داره این نوع آشنایی؟ بنظرم مامانت سختگیره

شما امکان نداره یه آدم دروغگو رو پیدا کنی که به حرفای کسی اعتماد کنه... یا آدم خیانتکاری که باور کنه طرف مقابل بهش متعهده... اکثر آدمای مهربون هم نمیتونن تصور کنن کسی بتونه بهشون آسیب بزنه... میدونی هر آدمی دنیا و آدماشو همونجوری میبینه که خودش هست!:)

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز