2789

به نظر خودم به هیچ عنوان نمیشه

نظر شما چیه ؟؟

🦋کسی که تفکرش با تو متفاوت است، دشمن نیست، انسان دیگریست با دیدگاه دیگر، فقط همین...اگر فقط همین یک اصل را می پذیرفتیم، روابطمان بهتر می شد، آرامشی توام با احترام، به همین سادگی! مشکل ما افکار بسته است..!“بلند پرواز باش🕊 آسمان به کسی تعلق ندارد🌱”.

نی‌نی سایتی‌های عزیز


دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟


توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...


به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷   مشاهده: 



کاملا ممکنه


دلیلتون ؟

🦋کسی که تفکرش با تو متفاوت است، دشمن نیست، انسان دیگریست با دیدگاه دیگر، فقط همین...اگر فقط همین یک اصل را می پذیرفتیم، روابطمان بهتر می شد، آرامشی توام با احترام، به همین سادگی! مشکل ما افکار بسته است..!“بلند پرواز باش🕊 آسمان به کسی تعلق ندارد🌱”.

اون بنده خدا یه خصوصیاتی داشته که انتخاب میشه.

یه کشش اولیه ای ایجاد میشه بعد می پسندین.

همونطور که وقتی با یکی دوست میشین.

درسته اسمش ازدواج سنتیه ولی ازدواج اجباری که نیست

همون کشش و جذابیت اولیه عشق رو می سازه.

اگه یه عاشقانه آرام و نجیب خواستید، خوشحال میشم تاپیک رمانم رو بخونین. قصه ی عشقی که نبض داشت.. Busca en ti mismo todo lo que eres

اره گلمم

اگر با این اکانت فعال نبودم پس بدون با این کاربرے فعالم💚   🔚عشق _هاچبک ) این کاربری جدیدم 🔜  میدم  با آقایون این سایت  مشورت وراهنمای بگیرم ولی با  خانم های عقه باز پر ادعا  .مال.و تیتیش مامانی . خانم های ک ادعا برازندگی  دارند ک سنگ تموم میزارن مثلا ب خودشون .بابا خودت جمع کن  لامصب  نمیخا پز بدی براممممم یه شلوار گل منگولی پوشیده اوندی تو سایت زر زر میکنی . مثلا فهمیده هستی معلوم اززکدوم رگ ریشه ای  🙏  این فقد برلی خانوم های   بی وجدان 👿 کاربر هاچ بک سابق میدونم ک دیگ ب این ماشین نمیرسم قیدشو زدم😭😭ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ اگر ب فا......ال  نیک بگیرم شاید یک درصد بگم  به این ماشین ب دعاهای شما میرسمـ     🙏

بله میشهبه میزان عشق پذیری ادما ربط داره


من اطرافم هرچی ازدواج سنتی دیدم عاشق همسرش نیست

🦋کسی که تفکرش با تو متفاوت است، دشمن نیست، انسان دیگریست با دیدگاه دیگر، فقط همین...اگر فقط همین یک اصل را می پذیرفتیم، روابطمان بهتر می شد، آرامشی توام با احترام، به همین سادگی! مشکل ما افکار بسته است..!“بلند پرواز باش🕊 آسمان به کسی تعلق ندارد🌱”.

اون بنده خدا یه خصوصیاتی داشته که انتخاب میشه.یه کشش اولیه ای ایجاد میشه بعد می پسندین.همونطور که وق ...


اخه خیلیا رو دیدم مثلا پسره جذاب نیس معمولیه

اما چون پولداره دختره انتخابش کرده

یعنی کشش اونطوری بهش نداره

🦋کسی که تفکرش با تو متفاوت است، دشمن نیست، انسان دیگریست با دیدگاه دیگر، فقط همین...اگر فقط همین یک اصل را می پذیرفتیم، روابطمان بهتر می شد، آرامشی توام با احترام، به همین سادگی! مشکل ما افکار بسته است..!“بلند پرواز باش🕊 آسمان به کسی تعلق ندارد🌱”.

ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز