من 4ساله ازدواج کردم3سالم نامزد بودم ینی جمعا7ساله عروس این خانوادم.یه بحثی با شوهرم داشتم ک مادرشوهرم زنگم زد دعوام کرد ک ببین فلانی مگ نیست از تو خیلی کوچیکتره همش برا نامزدش پول میفرسته حالا منظورش جاریم بود ک تازه نمزد کرده اینم بگم برادرشوهرم براش10تومن10تومن پول میزنه اما شوهر من چی!!خلاصه من قهر کردم ک نباید فلانیو با من مقایسه میکردین حالا نمیدونم ب گوشش رسیده یا چی.دعوتش کردیم لام تا کام با من حرف نزد.با منی ک از حق بچم گذشتم تا برادرشوهرم ماشین بخره(با شوهرم شریکن)بعد رفته پشت سرم گفته شیدا خیلی خودشو میگرفت اونقدرم چاق شده بود ک نگو نمیدونم چی میخوره،النگوها دخترش بدلن و فلان.بنظرتون چجوری باهاش رفتار کنم