همین الان داشتم واسه دخترم لالایی میگفتم تا بخوابه
یه لحظه دیدم دارم گریه میکنم :)
خدایاااا داره چه بلایی به سرمون میادد
دعا کنین تا سال دیگه من برم سرکار معلمی..شنیدم دعای نی نی سایتی ها گیراست ..دعام کنین من جایی برم سرکار معلمی ! توروخدا دعام کنید من هیچ کسیو ندارم ،دعام کنید که دستم بره تو جیب خودم.
دعا کنین تا سال دیگه من برم سرکار معلمی..شنیدم دعای نی نی سایتی ها گیراست ..دعام کنین من جایی برم سرکار معلمی ! توروخدا دعام کنید من هیچ کسیو ندارم ،دعام کنید که دستم بره تو جیب خودم.
دنیا خیلی پر از آشوب شده، روح بیچاره ما مگه چقدر توان تحمل داره، معلومه که خسته میشیمحتی اگر اعتقادی ...
آره واقعاااا:)
چشم عزیزدلوم
حتما میخونم
دعا کنین تا سال دیگه من برم سرکار معلمی..شنیدم دعای نی نی سایتی ها گیراست ..دعام کنین من جایی برم سرکار معلمی ! توروخدا دعام کنید من هیچ کسیو ندارم ،دعام کنید که دستم بره تو جیب خودم.