من خودم توی این ۹ ماه فقط هی گفتم خدا ازش نگذره همین فقط هیچ موقع نمی بخشمش
چرا عوارض دیگه هم داشته تپش قلب بالا و تغییرات خلقی اما جوش بیشتررر داره اذیتم میکنهههه خیلییی و اینکه بعضیاش هم میخاره
اصن نمیدونم چی کنم دکتر پوست هم رفتم اما باز این جوشا در میان کار خودشونو میکنن انگار به هیچ کرم و دارویی جواب نمیدن😭😭
شما نمی دونید باید چی کنم دیگه واقعا خسته شدم 😭
۹ ماه گذشته اما همچنان جوش میزنم من قبل کورتون بزنم در حد سه چهار تا جوش ریز میزدم فقط صورتم صاف صاف بود