2789

دخترا من از پف پلک بالا و  پف و گودی زیر چشمم واقعا کلافه شده بودم 😭 پیش دکتر کیوان رضایی عمل پلک بالا و پایین انجام دادم 😊

پلک پایینم بدون بخیه بیرونی بود و الان خیلی جوون‌تر و شاداب‌تر شدم 😍

جای بخیه پلک بالا هم اصلا تو چشم نیست.

هرکی میبینتم میگه چقدر سرحال و جوون شدی ❤️😍

اگر خواستین من دکترمو از اینجا پیدا کردم

من برا کلوئید زدم پیش دکتر متخصص، ازش پرسیدم عوارض نداره گفت این مقدار کمه چیزی نمیشه، فقط همین زدم

نمیدونی اسمشون چی بود؟

من ۷ تا هیدروکورتیزون و یه دونه بتامتازون ال آ زدم توی یه هفته پشت سرهم

شما با فاصله زمانی زدین این چهارتا رو؟

نمیدونی اسمشون چی بود؟من ۷ تا هیدروکورتیزون و یه دونه بتامتازون ال آ زدم توی یه هفته پشت سرهمشما با ...

4 تا نیس تو 4 جلسه فقط آمپول کورتون زدم ماهی یه بار، چرا اینهمه آمپول زدی؟؟

4 تا نیس تو 4 جلسه فقط آمپول کورتون زدم ماهی یه بار، چرا اینهمه آمپول زدی؟؟

اها خب پس اخه چون شما ماهی یه بار رفتی زدی سر همین عوارض نداشته من پشت هم توی یه هفته زدم

من وزوزگوش داشتم رفتم متخصص گوش بعد بهم داد این امپولارو

خردادماه زدم آمپولارو اما از اون موقع تا الان جوش میزنم نمیدونم چرا😭

ببخشید ک اینو میگم ولی خیلی دکتر احمقی بوده که اینهمه رو تو یه هفته زده چون الان دوز استروئید رفته بالا، الانم باعث آکنه استروئیدی شده، خداروشکر کن عوارض دیگه نداشته برات چون خیلی عوارض بدی داره

ببخشید ک اینو میگم ولی خیلی دکتر احمقی بوده که اینهمه رو تو یه هفته زده چون الان دوز استروئید رفته ب ...


من خودم توی این ۹ ماه فقط هی گفتم خدا ازش نگذره همین فقط هیچ موقع نمی بخشمش

چرا عوارض دیگه هم داشته تپش قلب بالا و تغییرات خلقی اما جوش بیشتررر داره اذیتم میکنهههه خیلییی و اینکه بعضیاش هم میخاره

اصن نمیدونم چی کنم دکتر پوست هم رفتم اما باز این جوشا در میان کار خودشونو میکنن انگار به هیچ کرم و دارویی جواب نمیدن😭😭

شما نمی دونید باید چی کنم دیگه واقعا خسته شدم 😭

۹ ماه گذشته اما همچنان جوش میزنم من قبل کورتون بزنم در حد سه چهار تا جوش ریز میزدم فقط صورتم صاف صاف بود

من خودم توی این ۹ ماه فقط هی گفتم خدا ازش نگذره همین فقط هیچ موقع نمی بخشمشچرا عوارض دیگه هم داشته ت ...

خدا ازش نگذره چقد بی سواد بوده دقیقا تپش قلب و اینا هم عوارض جدیش هس، جوش استروئیدی بخاطرش زیاد شدن هورمون DHT هس اصلا بدون زیر نظر دکتر نباید هیچ دارویی مصرف کنی چون قطع یکدفعه ای استروئید خطرناکه، درمان میشه نگران نباش یه دکتر خوب برو

خدا ازش نگذره چقد بی سواد بوده دقیقا تپش قلب و اینا هم عوارض جدیش هس، جوش استروئیدی بخاطرش زیاد شدن ...


عزیزم من از خردادماه که کورتون زدم دیگه کورتون نزدم چرا هنوز بعد ۹ ماه گذشته جوش میزنم؟

اگه هورمون تستوسترن بالا رفته چرا فقط جوش از علایمشو داره و علایم دیگه ندارم

بعد اینکه چه دکتری برم؟

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792