2789
عنوان

چجوری من حامله شدم عجیبه

660 بازدید | 52 پست

بچه ها من دوتا دکتر معاینم کردن یکی ماما یکی متخصص هردو هم گفتند زخم دهانه رحم داری یکی گفت سطحیه ولی اون یکی هیچی نگفت و جالبه که جفتشونم از عفونت چیزی نگفتند. پاپ اسمیر دادم فقط التهاب خفیف گزارش شد و هیچ عفونتی تیک نخورد ولی من ترشح زرد و گاهی سبز دارم بدون خارش و سوزش و بو . ماما چندین دوره بهم آنتی بیوتیک های قوی داد اما دریغ از ذره ای بهبودی . متخصص تا دید گفت فقط باید قریز شی . ازش پرسیدم گفتم با این وضع نمیتونم باردار شم گفت نه . و من بعد اون فقط یکبار جلوگیری نداشتم از اونجایی که خیالم راحت بود که نمیشه و سر ماه بیبی چکم مثبت شد🫤 رفتم سونو قلب همه چیش خوب خوب بود خداروشکر . ولی استرس دارم چرا اصلا با این وضع حامله شدم کاش نمیشدم اول فریز میکردم😭 الان با این وضعیتم چه اتفاقی میفته

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

دکتره از رو بی سوادی یه چی گفته

تو سریع مجدد از ترس بری پیشش


دیگ انقدر احمق بوده نگفته من اینطوری میگم

نکنه طرف دیگ پیشگیری از بارداری نکنه


ولی گلم باردار شدی احساس میکنم بچه اولته

قسمت بوده برات❤️❤️

خب استرس برای چی داری دیگه !هیچی نمیشه

بخاطر عفونتم نگرانم که هیچ جوره نمیره. قبل بارداری مترونیدازول کلوتریمازول تریپل سولفا داکسی سایکلین فلوکونازول آمپول جنتامایسن شیش تا یبار پنی سیلین.همخ رو زدم ولی تاثیر نداشت الان تو بارداری چجوری میخواد این ترشح خوب بشه همه جا هم میگن عفونته دیگه🥺🥲

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792