2789
عنوان

مادرشوهرم بهم گفت چ خوبی بهم کردی

250 بازدید | 5 پست

خانما من۴ساب ازدواج کردم ازسال اول برادرشوهر۱۷سالم بخاطر اسنکه نره خوابگا انداختنش سر دلم.فک کنید اول ازدواج و شاغل بودم اونم تو خونه۵۰متری.شوهرمم یه آدم روانی عصبی ک اگ کارای داداشش بد بودن حسابی کتکش میزد حتی منم چنبار بخاطر کارای داداشش کتک زد.گذشت بعد ۳سال ینی امسال با اون یکی داداشش ک نامزده شریک شدن میرفتن سرکاز و میومدن خونه.فک کنید با وجود بچه و برادرشوهر۱۷سالم.ظهر شام صبحانه در خدمتشون بودم شوهرم قبل اینکار بیکار بود تا کار گرفت برا داداشش ک نلمزده ماشین خرید ینی همه حقوقشو گذاشت براش.بهم گفت بعدش برام کار میکنه تا خودشم ماشین بخره ک کارش کنسل شد بخدا۴ماه در خدمتشون.۳تایی باهم سرما میخوردن خودمو براشون کشتم.حالا یه مشکل بین منو شوهرم پیش اومد ب مامانم حرف زد منم گفتم مامان خودته.رفت گذاشت کف دست مامانش.مامانشم بهم گفت مگ جاریم نیست(همون ک تازه نامزده شده)برا نامزدش پول میفرسته بهش محبت میکنه منم گفتم اون دخترو با من مقایسه نکن اونم بهم گفت مگ چشه ماشالله مگ دزده یا بی حیاست(چون من با شوهرم سر پول دعوا کردم)فقط بفکز بقیست

خدایا شکرت.

نی‌نی سایتی‌های عزیز


دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟


توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...


به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷   مشاهده: 



ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز