2789

تو کلیپای سکینه علی نیا دیدم درست کرده بود

خانمایی ک خوردین مزش چجوره؟؟


کاش میشد صداتو از پشت هیاهوی باد شنید 🙂🫠🙃🥲

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


واییییی کابلی پلو هم افغانستانیش خوشمزس هم پاکستان مدل بریانی هم بلوچستانی البته من بلوچیشو بیشتر میپسندم اصن وایی عالیه دهنم اب افتاد

هرچه آید به سرم باز به گویم گذرد وای از این عمر که با میگذرد میگذرد

من بولانی خوردم.وای اون سس کنارش چقددددر خوشمزس🥲 بولانی یه چیزی مثل نونه ولی مغزش پوره سیب زمینیه. ترکیبات سس کنارشم گوجه رنده شده و سیر و فلفل تند و لیمو تازه هست.خیییلییی تنده.

دکتر فاضلی هستم متخصص نینیسایت😎😁😁😁فینگلیش بلدم بوخودا.با عجله نوشتم بجای fazeli کلمه ی fazli رو تایپ کردم.(با تشکر از دوست خوبم دکتر فری بابت یادآوری غلط تایپی😄🌹)

کابلی پلو غذای ملیشونه و واقعاً لذیذه! برنج باسماتی معطر با گوشت نرم هویج شیرین کاراملیشده، کشمش، کمی ادویه مثل زیره و دارچین... طعمش شیرین-شور ملایمه، نه خیلی شیرین مثل شیرینپلوهای ما، بلکه تعادل داره و عطرش آدمو میبره. وقتی با ماست یا سالاد میخوری، دیگه تمومه! من اولین بار تو یه مهمونی افغانی خوردم، هنوز مزهش زیر دندونمه. اگه گوشتدار باشه، خیلی آبدار و خوشطعم میشه.

بولانی نون پرشده ترد و نازکه، مثل یه سمبوسه بزرگ ولی بهتر! معمولاً با سیبزمینی رندهشده پیازچه، گشنیز، سیر، فلفل سبز و ادویه پر میکنن، یا با تره یا کدو یا حتی گوشت. سرخ میشه تا بیرونش طلایی و ترد بشه، داخلش نرم و معطر. با دوغ یا ماست نعنایی میخورن که ترکیبش عالیه! طعمش تازه و گیاهیست، کمی تند و خوشعطر، آدم نمیتونه یکی دو تا بیشتر نخوره. من بولانی کچالو و گندنهش رو خیلی دوست دارم، سبکتر از سمبوسهست و مزه سبزیجات تازهش میزنه بیرون.


خلاصه هر دوتا فوقالعادهن، کابلی پلو بیشتر مجلسی و سنگین، بولانی خیابونی و راحت. سکینه علینیا هم که استادشه، دستوراش عالی درمیاد

وضعیت روانی غیرطبیعی

😐😐😂😂گشنم شد

منم دلم خواست😕

دکتر فاضلی هستم متخصص نینیسایت😎😁😁😁فینگلیش بلدم بوخودا.با عجله نوشتم بجای fazeli کلمه ی fazli رو تایپ کردم.(با تشکر از دوست خوبم دکتر فری بابت یادآوری غلط تایپی😄🌹)

کابلی پلو غذای ملیشونه و واقعاً لذیذه! برنج باسماتی معطر با گوشت نرم هویج شیرین کاراملیشده، کشمش، ک ...

دلم خاص 😐😂😂باید بگردم رستوران کابلی پیدا کنم تو تهران

کاش میشد صداتو از پشت هیاهوی باد شنید 🙂🫠🙃🥲

ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز