2789
عنوان

دلیل اینهمه بد بیاری تو زندگی چیه

111 بازدید | 6 پست

کسی میدونه ؟!

چیکار کردم که اینجوری میشم

حال دلم خوب نمیشه

همش بد میارم

دعا کنین تا سال دیگه من برم سرکار معلمی..شنیدم دعای نی نی سایتی ها گیراست ..دعام کنین من جایی برم سرکار معلمی ! توروخدا دعام کنید من هیچ کسیو ندارم ،دعام کنید که دستم بره تو جیب خودم.

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

به قول مامان بزرگامون خدا داره امتحان تون میکنه

قربون بزرگی خدا برم

نصف عمرم گذشت و هنوزم امتحاناش تموم نشده

دعا کنین تا سال دیگه من برم سرکار معلمی..شنیدم دعای نی نی سایتی ها گیراست ..دعام کنین من جایی برم سرکار معلمی ! توروخدا دعام کنید من هیچ کسیو ندارم ،دعام کنید که دستم بره تو جیب خودم.

بدبینی و آه و ناله بزرگترین عامل بدبیاریه.

خوش بینی هم میکنم برعکسش پیش میاد


دعا کنین تا سال دیگه من برم سرکار معلمی..شنیدم دعای نی نی سایتی ها گیراست ..دعام کنین من جایی برم سرکار معلمی ! توروخدا دعام کنید من هیچ کسیو ندارم ،دعام کنید که دستم بره تو جیب خودم.

قربون بزرگی خدا برم نصف عمرم گذشت و هنوزم امتحاناش تموم نشده

هممون همینیم ان شاالله درست میشه

عوضش وقتی رسیدی ب آرزوهات یادت باشه که چقد سخت بدست آوردی راحت از دستش نده

آقایون به هیچ وجه درخواست دوستی ندن😤

هممون همینیم ان شاالله درست میشه عوضش وقتی رسیدی ب آرزوهات یادت باشه که چقد سخت بدست آوردی راحت از د ...

ان شالله به امید خدا...

دعا کنین تا سال دیگه من برم سرکار معلمی..شنیدم دعای نی نی سایتی ها گیراست ..دعام کنین من جایی برم سرکار معلمی ! توروخدا دعام کنید من هیچ کسیو ندارم ،دعام کنید که دستم بره تو جیب خودم.

ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792