از من ۷ سال بزرگتره
من ۲۱ سالمه
الان مادر یه بچه است اما نمیدونه که چطوری ازش مراقبت کنه یعنی یه جور ولش کنه میدونید خیلی آسون میگیره همه چیز رو در رابطه با بچه داری
در حالی که مثلاً ماها دیدیم بچه داره طرف مثلاً کارد میره طرف یه چیز خطرناک میره هشدار میدی میترسیم میریم سریع میگیریمش
اینا اصلاً نسبت به این مسائل بیتفاوتن
دیشب میخواسته برق بگیره بچه رو چرا چون بچه هر چیزی که دستش بیاد رو میره میزنه تو پریز برق
یعنی خطر مرگ از بیخ گوش این بچه دو سال رد شده
یه چیزم بهشون بگی ناراحت میشن یکم سختگیری
بیشتر کنند مراقبت بیشتر کنند
با مثلاً بچه میره زیر میز تلویزیون این وسایل تزیینی که زیر تلویزیون هست را برمیداره خوب مگه تلویزیون چقدر قدرت داره عنی بچه یه تکونی بده به این میز میخوره دور از جون روی مغز این بچه تلویزیون میافته روی این بچه
اصلا دقت ندارن