2789
عنوان

چرا هر کس میاد سراغ من شکاکه

126 بازدید | 17 پست

هر کسی به قصد ازدواج میاد جلو بهم شک داره و تو فاز تعقیب و مچ گیریه. الان که دیگه سی و خورده ای سالمه هم با یکی آشنا شدم این خر هم همش بهم شک داره این قدر غر میزنه و چرت میگه خودمم به خودم شک کردم والا من شکل اسکلا هستم نمیدونم چرا رفتارهام جوریه که طرف فکر میکنه خیانت میکنم و با همه هستم

امروز حس می‌کنم که از سال های گذشته هم آزادترم، چون از یادها و امیدهای واهی رها شده‌ام. می‌دانم که هیچ چیز دوام ندارد.

یعنی به چی شک می کنه باید دلایلی داشته باشه که مثلاً شک کنه

فلان روز با کی حرف میزدی کجا میرفتی به کی پیام میدی و قهر کردن سر این چرندیات

امروز حس می‌کنم که از سال های گذشته هم آزادترم، چون از یادها و امیدهای واهی رها شده‌ام. می‌دانم که هیچ چیز دوام ندارد.

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

این دیگه گیر دادن الکیه از شک گذشته این کنترل گراست

اره و وقتی بهش میگم میگه بهم حق بده چون کامل نمیشناسمت!

امروز حس می‌کنم که از سال های گذشته هم آزادترم، چون از یادها و امیدهای واهی رها شده‌ام. می‌دانم که هیچ چیز دوام ندارد.

شاید مردای شهرتون کلا شکاکن

نمیدونم اینا از شهرهای مختلفی بودن بهم انگ خیانت زدن و با روانی بازی رابطه رو تموم کردن

امروز حس می‌کنم که از سال های گذشته هم آزادترم، چون از یادها و امیدهای واهی رها شده‌ام. می‌دانم که هیچ چیز دوام ندارد.

نمیدونم اینا از شهرهای مختلفی بودن بهم انگ خیانت زدن و با روانی بازی رابطه رو تموم کردن

وا

عجیبه

🤍💍//با احترام،درخواست دوستی پذیرفته نمیشود.من سه ساله متاهلم مرتیکه مشکوک زاده،درخواست نده!

واعجیبه

همکارمه میگه فلان روز چرا نیومدی سر کار مطمئنی مریض بودی. نمیدونم توی خیابون دیدمت با کی تلفنی حرف میزدی بعدم منم ری.دم بهش گفت پس نظر من برات مهم نیس خدافظ

امروز حس می‌کنم که از سال های گذشته هم آزادترم، چون از یادها و امیدهای واهی رها شده‌ام. می‌دانم که هیچ چیز دوام ندارد.

شاید با گذر زمان خوب بشه بهش فرصت بده

خودش خدافظی کرد رفت😂

امروز حس می‌کنم که از سال های گذشته هم آزادترم، چون از یادها و امیدهای واهی رها شده‌ام. می‌دانم که هیچ چیز دوام ندارد.

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792