2789

به نظرتون ایمپلنت بشه بهتره یا نه؟با پر کردن و روکش چیزی حدود بیست میلیون میشه هر دندون.چرا اینقد گرونه آخه

برای سلامتی و عاقبت بخیری دخترای گلم یه صلوات مهمونم کنید.ممنونم

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


درمانگاهه عزیزم.مطبش که قطعا گرونتره


ووووای چه خبره 😐

ببین گرون گفته بیمارستان هم بپرس درمانگاه گرون تر از بیمارستانه کارهای مخصوص دندون

من پر کردم ریشه هم سوزوندن هم راحت تر بود هم الان هشت ماهه اوکیم


اگه پیاممو دیدی فقط ی صلوات برام بفرست چون حالم خیلی بده🥺

ووووای چه خبره 😐ببین گرون گفته بیمارستان هم بپرس درمانگاه گرون تر از بیمارستانه کارهای مخصوص دندونم ...

دیگه اونجا نمیتونم برم چون نصف کار و خودشون انجام دادن نصفش مونده جای دیگه قبول نمیکنن.چهارمیلیون دادم عصب کشی انگار ریشه چهارم داشت که گفتن متخصص انجام بده .متخصص ریشه هم گفتن ۱۱ میلیون میگیره

برای سلامتی و عاقبت بخیری دخترای گلم یه صلوات مهمونم کنید.ممنونم
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز