2789
عنوان

چرا من اینقدر کم توقعم 😠

104 بازدید | 7 پست

بیاید یکم توقع داشتن سالم بهم یاد بدید که از شوهرم داشته باشم ، هنوز دوران عقدم


همه بهم میگن توقع هایی ازش داشته باش

حتی خواهر و مادر و دختر خواهراش بهم میگن توقع داشتن خوبه ما جای تو بودیم اینو میخاستیم ازش اونو میخاستیم ازش


ولی من خره نمیتونم ازش توقع مالی و رفتاری و هرچیزی داشته باشم همش به کم قانعم و نمیخام اذیت بشه

و واقعا خوش خوشانش شده


یکم از توقعاتی که باید داشته باشم بهم یاد بدید

نی‌نی سایتی‌های عزیز


دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟


توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...


به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷   مشاهده: 



به منم همینو میگفتن

میگبتن خجالتی ای کم توقعی

خدایی دوران نانزدی رو خیلی نرعات کردم حتی عروسی رو کاری کردم بهش فشار نیاد

همه ام فکر میکردن من باخت دادم .

ولی

الان شوهرم دورم میگرده

وابسته شده بهم

هرکاری برای رضایتم میکنه

ارزو های بزرگ ، 

به منم همینو میگفتنمیگبتن خجالتی ای کم توقعیخدایی دوران نانزدی رو خیلی نرعات کردم حتی عروسی رو کاری ...

من حس میکنم شوهرم نمیبینه که چقدر کم توقعم و کم کم پولی که در میاره خرج جاهای دیگه میکنه و اونا رو مهم تر میدونه



به منم همینو میگفتنمیگبتن خجالتی ای کم توقعیخدایی دوران نانزدی رو خیلی نرعات کردم حتی عروسی رو کاری ...

همین الانم همینه آخه

برای خواهر و مادرش هزار تا کار میکنه

درصورتی که به من میرسه پول نداره


خیلی اذیت میشم

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز