بیاید یکم توقع داشتن سالم بهم یاد بدید که از شوهرم داشته باشم ، هنوز دوران عقدم
همه بهم میگن توقع هایی ازش داشته باش
حتی خواهر و مادر و دختر خواهراش بهم میگن توقع داشتن خوبه ما جای تو بودیم اینو میخاستیم ازش اونو میخاستیم ازش
ولی من خره نمیتونم ازش توقع مالی و رفتاری و هرچیزی داشته باشم همش به کم قانعم و نمیخام اذیت بشه
و واقعا خوش خوشانش شده
یکم از توقعاتی که باید داشته باشم بهم یاد بدید