خانوما ما کلا تو خونمون مواد غذایی و خوراکی مقوی زیادی نداریم
از بچگی هم غذای خوبی نخوردم و بدنم ضعیف بوده و هست
وقتی روزه میگیرم سردرد میشم معده درد میگیرم بی حال و بی جون همش خوابیدم و برای نماز خواندن نمیتونم
میوه و سبزیجات، مغزیجات ، لبنیات، خرما اینا کلا نداریم
مثلا یکم دمپخت برنج و گوجه خالی داریم بخورم و روزه بگیرم
بهم میگن چون غذای مقوی نیست بخوری و ضعیفی روزه برات خوب نیس خدا هم راضی نیس
نمیدونم چیکار کنم