2789

فاصلتون جقد بوده؟هرکدوم از کدوم شهر بودید؟

با فاصله چطوری کنار اومدید؟چکار کردید ک این دوری راحت تر بگذره؟

ته داستانتون قشنگ شد؟

ارزش داره؟


-چشمات‌اگه‌ابری‌شدن،بزن‌به‌من‌صاعقشو.️

کاش با ترجمه میذاشتی فارسی هم نوشتی گوگل هم کنم ارور میده

#خلیج فارس تا همیشه🇮🇷 من از اون دسته آدم هایی هستم که نه مذهبیا قبولش دارن نه غیر مذهبیا ولی سعی میکنم پایبند به دینم باشم❤️لطفا اگر طرز فکر متفاوتی با من دارید بدون حرف اضافه از پیامم رد شید نیازی به تمسخر یا اثبات دیدگاه شما ندارم و معمولا حوصله جواب دادن ندارم ولی تاجایی که بحث رو فرسایشی نبینم و حوصله داشته باشم جواب میدم✌️اگه جایی از دستم دلخور شدی لطفا بهم بگو شاید مقصر بودم و لازمه ازت عذرخواهی کنم♥️تا اینجا که اومدی برای حل مشکلات زندگیم یه صلوات میفرستی😘💚وقتی درخواست صلوات لایک میکنم براتون صلوات فرستادم و التماس دعا دارم💚 اگه سوال شرعی یا دینی داشتی پاسخگویی شرعی حرم امام رضا رو بگیر۳۲۰۲۰ـ۰۵۱💚 درخواست دوستی نمیپذیرم اگر مورد خاصی بود توی تاپیک هام بگید با هماهنگی درخواست بدید

نی‌نی سایتی‌های عزیز


دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟


توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...


به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷   مشاهده: 



کاش با ترجمه میذاشتی فارسی هم نوشتی گوگل هم کنم ارور میده

همون ارتباط عاشقانه و احساسی بین دونفر فقط با فاصله زیاد حالا ممکنه شهر باشه یا کشور

-چشمات‌اگه‌ابری‌شدن،بزن‌به‌من‌صاعقشو.️

افراد زیادی دیدم رابطه اینجوری داشتن فقط یکیش به سرانجام رسید اونم هرردو نفر بالای ۳۰ سال بودن و حدود ۸ سال جون کندن تا رسیدن البته که اونا همدیگه رو هم زیاد میدیدن و حتی سفرم رفتن

گر هیچ کسی همره ما نیست...خدا هست🤍🦋
افراد زیادی دیدم رابطه اینجوری داشتن فقط یکیش به سرانجام رسید اونم هرردو نفر بالای ۳۰ سال بودن و حدو ...

اخی عزیزم🥹خوشبخت باشن

-چشمات‌اگه‌ابری‌شدن،بزن‌به‌من‌صاعقشو.️

منم دیدم با اینکه ۷-۸ سال میشناختن همدیگه رو ، بعد از عقد به مشکل خوردن

دو سال هست رفتن زیر یک سقف مشکلات بیشتر شد الان توافقی میخان جدا بشن



یه مورد موفق هم هست اون مال اوایل دهه نود هست مجازی مثل الان گسترده نبود

ازدواج کردن دختر شمالی پسر جنوبی زندگیشون خوبه

دوستان درخواست ندید !!!به اسم زن درخواست میدید ؟! خانمای محترم اگر سوالی از من دارید توی همون تاپیکی که نظر دادم سوالتون بپرسید

ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز