2726
عنوان

آیت الله تبریزیان در شهر ری

| مشاهده متن کامل بحث + 53950 بازدید | 53 پست
هرچیزی که ازش اطلاعات نداریم تبلیغات نیس من خودم و چند نفر دیگه تحت درمان هستیم و به طرز معحزه آسای ...

شما پيش خودشون تحت درمانيد يا شاگردشون؟ خودشون كجان؟ چطور ميشه نوبت گرفت از خودشون؟

ببین برای منم همین پیش اومده بود دقیقا!!!😥

 من از یکی از پزشکای دکترساینا ویزیت انلاین گرفتم از خونه و خیلییییی خوب بود. بیا اینم لینکش ایشالا که مشکلت حل میشه 💕🌷

2728
هرچیزی که ازش اطلاعات نداریم تبلیغات نیس من خودم و چند نفر دیگه تحت درمان هستیم و به طرز معحزه آسای ...

کجامیری لطفاادس روبده دنبال یهشاگردخوبش هستم خودشوکه نمیشه پیداکرد

با سلام به همه اهل طب اسلامی- دکتر تبریزیان اکنون در مناطق دور افتاده به صورت سیال در حال درمان و تح ...

خودتبریزیان روچطورمیشه پیداکردیایه شاگردخوبش روبهم معرفی کن عزیزم واقعاسردرگم هستم

سلام دوستان. من یه بار قم پیش اقای دکتر تبریزیان رفتم اون موقع باردار بودم علت رفتنمم هم این بود که مزاجم سرد شده بود تو زمستون احساس میکردم جمجمه ام یخ بسته سرم سنگین بود تابستونا هم نیم ساعت بیرون از خونه یودم گرمازدگی شدید داشتم طپری که سردرد میگرنی به همراه حالت تهوع میگرفتم. بهم گفتند چون بارداری نمیتونم دارو تجویز کنم گفت پیاز رو سرخ کن در حدی که نرم و طلایی بشه تخم مرغ بزن و بخور و اینکه هر روز سه مرتبه هفت عدد خرمای سنگستان یا دشتستان بخور الان دقیق یادم نیست. و سه مرتبه در روز سه قاشق حلوا ارده کنجد سیاه رو با یه قاشق چهار شیره مخلوط کن و خالی خالی بخود در عرض دو هفته مزاجم برگشت. دیگه صورتم جوش میزد زنگ زدم بهشون گفتند دیگه ادامه ندا. این پیاز و تخم مرغ خیلی خوشمزه میشه انگار کوبیده میخوری. 

من الان پیش شاگردشون در تهرانسر میرم پنج شنبه ساعت 10 شب به شماره زنگ میزنم برای جمعه ساعت 2 وقت میگیرم هرچه زودتر برید میتونید همون روز داروهاتونو بگیرید ولی اخر وقت برید باید یه روز دیگه برای داروهاتون مراجعه کنید 

شهرری نیس مشهده

حجاب از نظر ائمه علیهم السلام:  *رسول خدا صلی الله علیه و آله و سلم از حضرت جبرئیل سوال نمود که آیا فرشتگان خنده و گریه دارند؟ جبرئیل فرمود: بله. زمانی است که زن بی‌حجابی و بدحجابی می‌میرد، و بستگان او را در قبر می‌گذارند و روی آن زن را با خشت و خاک می‌پوشانند تا بدنش دیده نشود. فرشتگان می‌خندند و می‌گویند: تا وقتی که جوان بود با دیدنش هر کسی را تحریک می‌کرد و به گناه می‌انداخت، او را نپوشاندند، ولی اکنون که مرده و همه از دیدنش نفرت دارند او را می‌پوشانند!     *رسول اکرم صلی الله علیه و آله و سلم : یک گروهی که وارد جهنم می‌شوند، زنان بدحجاب هستند. (کنزالعمال، ج ۱۶، ص ۳۸۳)     *امام صادق علیه السلام: برای زن مسلمان، جایز نیست که روسری (مقنعه) و پیراهنی بر تن کند که بدنش را نپوشاند. (وسایل الشیعه، جلد ۳۰، ص ۵۱۸۱)    *رسول خدا صلی الله علیه و آله و سلم : هر زنی که به خداوند سبحان و روز قیامت ایمان دارد، زینتش را برای غیر شوهرش آشکار نمی‌کند و همچنین موی سر و مچ [پای] خود را نمایان نمی‌سازد و هر زنی که این کارها را برای غیر شوهرش انجام دهد، دین خود را فاسد کرده و خداوند را نسبت به خود خشمگین کرده است… (مستدرک حاکم، ج ۲، ص ۵۴۹)
هرچیزی که ازش اطلاعات نداریم تبلیغات نیس من خودم و چند نفر دیگه تحت درمان هستیم و به طرز معحزه آسای ...

شما پیش کی میرین .چشم پدرم بخاطر پاره شدن شبکیه چشم داره نابینا میشه میشه بگین پیش کی رفتین؟

2706
ارسال نظر شما
2687