2789

جلسه ای چقدر میشه اگه کسی میدونه بگه حس میکنم سرم کلاه گذاشتن😆😆

امروز حس می‌کنم که از سال های گذشته هم آزادترم، چون از یادها و امیدهای واهی رها شده‌ام. می‌دانم که هیچ چیز دوام ندارد.

من دست و پا و بیکنی و زیر بغل میرم ۹۵۰ بهت چند گفتن؟

آقایون نامحترم سایت انقدر درخواست دوستی ندید قبول نمیکنم وای مخصوصا تو شبوروز روشن و علیرضاااا60و بقیه رو حضور ذهن ندارم خستم کردین ول کن دیگه بابا خرس قطبی

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

من نزدیک ۲ تومن فول بادی

البته کمرم و نمیزنم با صورت

به نظرات تفکر و عقاید هم دیگه احترام بزاریم ویاد بگیریم باادم های متفاوت زندگی کنیم و از هم دیگه چیز های جدیدی یاد بگیریم و همدیگه رو با هر عقیده ای بپذیریم 
من دست و پا و بیکنی و زیر بغل میرم ۹۵۰ بهت چند گفتن؟

فول بادی ۱۶۰۰ 😭

امروز حس می‌کنم که از سال های گذشته هم آزادترم، چون از یادها و امیدهای واهی رها شده‌ام. می‌دانم که هیچ چیز دوام ندارد.

هرچی منطقه بالاتر باشه و کلینیک شیک تر باشه بیشتر میگیرن

به نظرات تفکر و عقاید هم دیگه احترام بزاریم ویاد بگیریم باادم های متفاوت زندگی کنیم و از هم دیگه چیز های جدیدی یاد بگیریم و همدیگه رو با هر عقیده ای بپذیریم 
هرچی منطقه بالاتر باشه و کلینیک شیک تر باشه بیشتر میگیرن

سعادت آباده جاش هم تمیز و شیکه اما اصلا هیچ دردی نداشت عجیب بود

امروز حس می‌کنم که از سال های گذشته هم آزادترم، چون از یادها و امیدهای واهی رها شده‌ام. می‌دانم که هیچ چیز دوام ندارد.

سعادت آباده جاش هم تمیز و شیکه اما اصلا هیچ دردی نداشت عجیب بود


خیلی درد داره دستگاهش

و کارشم عالیه مثل پوست بچه میشه پوستت


به نظرات تفکر و عقاید هم دیگه احترام بزاریم ویاد بگیریم باادم های متفاوت زندگی کنیم و از هم دیگه چیز های جدیدی یاد بگیریم و همدیگه رو با هر عقیده ای بپذیریم 
خیلی درد داره دستگاهشو کارشم عالیه مثل پوست بچه میشه پوستت

نمیدونم والا گفت کندلا ۲۰۲۴ هست دستگاه

امروز حس می‌کنم که از سال های گذشته هم آزادترم، چون از یادها و امیدهای واهی رها شده‌ام. می‌دانم که هیچ چیز دوام ندارد.

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

🖤

arezo1388 | 17 ثانیه پیش
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز