2789
عنوان

پسره خیلی تاخیر داره توی 🤐😶

814 بازدید | 20 پست

توی کاراش 😂

مثلا من پیامش دادم ک یه سوال دارم میگه در خدمتم. سوالمو ک کردم یک هفته بعد سین زده میگه ببخشید معذرت الان دیدم.

سوالمو پرسیدم گفته من هر کمک بتونم برات میکنم و رفتم شرکت میپرسم خبر میدم. یه هفته گذشته خبر نداده. نمیدونم البته رفته اونجا یا نه. ک من دیگ خودم زنگ زدم شرکتشون جواب سوالمو گرفتم. 😐

شغلشم سخته و سرش شلوغه. دوستم نیستیم غریبه س. بنظرتون اهمیت نمیده یا وقت نمیکنه!؟

اگه دنبال عشق و توجهی، اگه دنبال یه رابطه خوبی......... اول با خودت وارد رابطه عاشقانه شو. خودتو بغل کن، به خودت اهمیت بده، برا خودت کادو بگیر، خودتو سورپرایز کن، خودتو دوست داشته باش ❤️ راز اینه: اول باید خودت عاشق خودت بشی ❤️😊❤️

نی‌نی سایتی‌های عزیز


دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟


توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...


به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷   مشاهده: 



پس واسه چی میگه من هر کمکی ازم بربیاد میکنم برات.

من میرم میپرسم.

🤦

اگه دنبال عشق و توجهی، اگه دنبال یه رابطه خوبی......... اول با خودت وارد رابطه عاشقانه شو. خودتو بغل کن، به خودت اهمیت بده، برا خودت کادو بگیر، خودتو سورپرایز کن، خودتو دوست داشته باش ❤️ راز اینه: اول باید خودت عاشق خودت بشی ❤️😊❤️
فک کردم چیز دیگه ای رو میگی تاخیر🤣😭

مخصوصا اونجوری زدم بیان تو تاپیک 🤣

اگه دنبال عشق و توجهی، اگه دنبال یه رابطه خوبی......... اول با خودت وارد رابطه عاشقانه شو. خودتو بغل کن، به خودت اهمیت بده، برا خودت کادو بگیر، خودتو سورپرایز کن، خودتو دوست داشته باش ❤️ راز اینه: اول باید خودت عاشق خودت بشی ❤️😊❤️

اهمیت نمیده یا وقت نداره فرقی نمیکنه ،رفتارش این پیامو میرسونه شما دیگه ازش چیزی نپرسید و کاری ازش نخواید چون این حس رو ب وجود میاره دور از جونتون انگار مزاحمشی

💗تلخ ک باشی،مگس دورت کمتره💅🧸

اهمیت نمیده ممکنه پیامو ندیده باشه ولی بعد این که دید بازم یه هفتس جواب سوالتو نداده؟

اره واقعا ادم یه بار میگ خب سخت نگیرم پیش میاد ولی بار بعد 😕

اگه دنبال عشق و توجهی، اگه دنبال یه رابطه خوبی......... اول با خودت وارد رابطه عاشقانه شو. خودتو بغل کن، به خودت اهمیت بده، برا خودت کادو بگیر، خودتو سورپرایز کن، خودتو دوست داشته باش ❤️ راز اینه: اول باید خودت عاشق خودت بشی ❤️😊❤️

بچه ها اگ اومد خبر داد بعد یه هفته من چی بگم. دیگ نیازیم ندارم ب جوابش چون سوالم حل شد.

اگه دنبال عشق و توجهی، اگه دنبال یه رابطه خوبی......... اول با خودت وارد رابطه عاشقانه شو. خودتو بغل کن، به خودت اهمیت بده، برا خودت کادو بگیر، خودتو سورپرایز کن، خودتو دوست داشته باش ❤️ راز اینه: اول باید خودت عاشق خودت بشی ❤️😊❤️

اهمیت نمیده

اینم ک میگ هر کمکی از تعارف میگ

به نظرم پیگیرش نباش

فهمیده ام که زندگی یعنی بتوانی خودت را سرگرم کنی. سرگرم به کار، به دلخوشیها، به تلاش، به ارتقا، به آدمها و به عشق...فهمیدهام که بهترین حالت زندگی وقتیست که تو آنقدر مشغولی که بیش از حد به موضوعی فکر نمیکنی و عمق هیچ چیزی را نمیبینی و در سیاهچالهی هیچ اندوهی جا نمی مانی...🎶💫

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز