2789

قفسه سینه سمت چپم گاهی اوقات تیر میکشه یا یه نقطه یهو میسوزه ،مشکل ورم و رفلاکس معده ام دارم

نوار قلب و اکومم مشکلی نداشت پس دیگه از چیه ☹️

خیلی استرسیم انقد این چند روز ترسیدم و استرس داشتم سرش که نگو همش میگم نکنه سکته ای چیزی کنم

براتون پیش اومده؟

-چشمات‌اگه‌ابری‌شدن،بزن‌به‌من‌صاعقشو.️

نی‌نی سایتی‌های عزیز


دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟


توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...


به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷   مشاهده: 



نگران نباش

استرس ک میگیری معده بیشتر اسید ترشح میکنه و ممکنه این اسید باعث سوزش سر معده بشه . تجربه خودم این بوده و دکترم همینو گفت . برا شما اگر بدتر شد برو دکتر

رفتی دکتره قلب؟ درد معده و قلب مثل هم هست

اره نوار گرفت ،اکومم مال ۴ ماه پیش بود گفت مشکلی نیست نیازی ب اکو جدید نیست چون ۶ ماهم نگذشته

عجیبه

-چشمات‌اگه‌ابری‌شدن،بزن‌به‌من‌صاعقشو.️

نگران نباش استرس ک میگیری معده بیشتر اسید ترشح میکنه و ممکنه این اسید باعث سوزش سر معده بشه . تجربه ...

نه از منم مداوم نیست مثلا شاید در روز یکی دوبار بسوزه یا یهو تیر بکشه ولی یه هفتس اسید معدم زیاده

-چشمات‌اگه‌ابری‌شدن،بزن‌به‌من‌صاعقشو.️

اره عزیزم نفس میکشم دردش بیشتر میشهنفسمو حبس میکنم تا تیر کشیدنش تموم بشه

دیونه میشه ادم دیگ

که معدس ،قلبه،استرس و عصابه چه کوفتیه

-چشمات‌اگه‌ابری‌شدن،بزن‌به‌من‌صاعقشو.️

اره منم خیلی نگران میشم الان چند وقته نشدهولی دکتر نرفتم تاحالا

الهی عزیزم امیدوارم همیشه خوب باشی

شما چند روز درگیرش میشدید؟

-چشمات‌اگه‌ابری‌شدن،بزن‌به‌من‌صاعقشو.️

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز