عنوان

بیوگرافی نیما رئیسی

463 بازدید | 10 پست


نیما رئیسی متولد سوم مرداد ماه ۱۳۵۴ در شهر رشت است او تا ۱۴ سالگی در شهرک مسکونی نکاچوب ساری زندگی کرده و بعد به شهر رشت مهاجرت می کند و در سن ۱۹ سالگی در دانشگاه تهران قبول می شود و به شهر تهران نقل مکان می کند و تنها یک برادر به اسم پویا دارد. نیما رئیسی فارغ التحصیل رشته روانشناسی از دانشگاه ازاد تهران است و در کلاس های آزاد بازیگری شرکت کرده است. او علاوه بر کار بازیگری, تجربه مجری گری,, دوبله گری, گویندگی و خوانندگی نیز دارد.
فیزیک, چهره و صدای نیما رئیسی آنقدر است که او بتوانید در نقش های زیادی در تلویزیون شرکت کند و به یکی از چهره های مشهور و پرطرفدار تبدیل شود اما وسواس های شدید او در انتخاب نقش ها باعث شد تصمیم بگیرد یک مدت از تلویزیون فاصله بگیرد و در رادیو مشغول به کار شود.
ازدواج و همسر
نیما رئیسی متأهل می باشد و اطلاعات بیشتری در مورد همسر و فرزندان او منتشر نشده است.
علت تراشیدن موهای سر
نیما رئیسی در مورد علت تراشیدن موهای سرش گفت که این کار در زندگی عادی حس خوبی به من می دهد حسی مثل دور ریختن غم ها و غصه ها و هر بار که سرم را اصلاح می کنم حس آزادی و رهایی دارم.
صدای خاص نیما رئیسی
او صدای دلنشین و خاصی دارد که همین موجب شده تا صدای او در رادیو مشهورتر از چهره اش در سینما و تلویزیون باشد. اشتیاقی که در صدای اوست موجب پیوند عمیق شنونده با او می شود و همین موجب شده تا او را به عنوان گوینده خوش صدا در بسیاری از برنامه های پرطرفدار رادیو و حتی تلویزیون ببینیم.

ببین برای منم همین پیش اومده بود دقیقا!!!😥

 من از یکی از پزشکای دکترساینا ویزیت انلاین گرفتم از خونه و خیلییییی خوب بود. بیا اینم لینکش ایشالا که مشکلت حل میشه 💕🌷

2728
آره صداش حرف نداره جدیدا سریال پدر هم بازی کرده دیدین؟

کدوم شبکه داره؟چه ساعتی؟

‍ «بیایید به قفسه کتابخانه دخیل ببندیم؛ دوستانی صمیمی پیدا می شوند که حاجات ما را برآورده کنند.»

من شنیده بودم قراره پخش شه اما مثل اینکه کنسل شده


مهدی سلطانی با انتشار پستی در اینستاگرامش نوشت :سلام و عرض ادب. سریال تلویزیونی پدر بنا به دلایلی که به هیچ عنوان مربوط به گروه سازنده نمی شود از برنامه ی پخش ماه رمضان حذف شد. امیدوارم شرایطی فراهم بشه که بتوانم روزی با پخش این سریال در خدمت شما باشم. با پوزش از شما دوستان همراه برای اطلاع رسانی های قبلی، طبعا این بار با اطمینان صد در صد از پخش و نه وعده وعیدهای داده شده، اطلاع رسانی خواهم کرد.
پ ن:در پاسخ به عزیزانی که می پرسند چرا گستره ی فعالیت هایم را به تئاتر، سینما و سریال های رسانه ای محدود نمی کنم عرض کنم که دوست دارم در خدمت آن عزیزانی هم باشم که به هر دلیل شرایط رفتن به تئاتر، سینما و یا تهیه ی سی دی های رسانه ای را ندارند؛ مضاف بر اینکه گاهی کیفیت برخی از پیشنهاد های تلویزیونی از برخی پیشنهاد های ارائه شده توسط رسانه های دیگر بهتر است. مواظب خودتون باشید....

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2687
2730