2789
عنوان

بنظر شماهم اره یا نههههههه

79 بازدید | 7 پست

از ی سنی به بعد صمیمی شدن با ادمای جدید تقریبا سخت و غیر ممکن میشه مثل بچگی راحت نیستی و نمیتونی حرفای دلتو بهشون راحت بگی چون دیگه نمیشه اعتماد کرد مثل قبل

انگار هرکی رفیق صمیمی داره از قدیم داره مثل خونه

هیچکس از عاشق شدن نمیترسه! از این میترسه که تنها کسی باشه که عاشق شده...

نی‌نی سایتی‌های عزیز


دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟


توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...


به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷   مشاهده: 



دقیقا👍....و متاسفانه تجربه ی خودم اینه حتی رفیقای قدیمیم عوض میشن ودیگه رفاقتشون مثل سابق نیست

ازآنچه به آن ناامیدی،امیدوارتر باش تا به آنچه به آن امیدواری/موسی رفت برای اهل وعیالش آتش بیاورد،خدا با او سخن گفت❤️

آره من اینطوریم ولی بقیه که میبینم نه خیلی راحتن

منم دوست جدید زیاد پیدا میکنم رفیق صمیمی که همچیو بتونید بدون ترس از قضاوت به هم بگید نیست

هیچکس از عاشق شدن نمیترسه! از این میترسه که تنها کسی باشه که عاشق شده...

دقیقا👍....و متاسفانه تجربه ی خودم اینه حتی رفیقای قدیمیم عوض میشن ودیگه رفاقتشون مثل سابق نیست

ادم به مرور هرچی میگذره هی تنها تر میشه حتی اگه دورش شلوغ باشه

هیچکس از عاشق شدن نمیترسه! از این میترسه که تنها کسی باشه که عاشق شده...

منم دوست جدید زیاد پیدا میکنم رفیق صمیمی که همچیو بتونید بدون ترس از قضاوت به هم بگید نیست

من یکی دارم دیگه هم دنبال رفیق پیدا کردن نیستم

فقط 10 هفته و 3 روز به تولد باقی مونده !

1
5
10
15
20
25
30
35
40
من یکی دارم دیگه هم دنبال رفیق پیدا کردن نیستم

چه خوب

من رفیق صمیمیو از دست دادم مکان زندگیمون دور شد بعدش ب مرور جدا شدیم انگار

هیچکس از عاشق شدن نمیترسه! از این میترسه که تنها کسی باشه که عاشق شده...

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز