هروقت کسی باشه منو بچمو بی محل میکنن منم زیاد نمیرم فقط به بچه جاریم محل میدن و حالا از این رفتارا چندین بار توسط بقیه تذکر خوردن
حالا چند وقت پیش همسرم سرماخورده بود واسه اینکه ما مبتلا نشیم منو گذاشت خونه ی خاله اش (خونه ی پدرم خیلی دوره نشد برم)منم اونجا بودم دیدم مادرشوهرم زنگ زد گفت گوشیو بده بچه بزار رو ایفون میخوام باهاش حرف بزنم دیدم تند تند قربون صدقه میره درحالیکه هیچوفت نگفته مگه جلوری بقیه پشت بندش پدرشوهرم زنگ زد درحالیکه ۳ سال میشه حتس بهم زنگم نزده اونم همینطور😒قشنگ برگام ریخت از این حجم دورویی