2789
عنوان

عیدی برای بچه ها

220 بازدید | 10 پست

سلام بچه ها..

من برای شیش نفر میخوام عیدی در نظر بگیرم

که نوروز بهشون بدم..

دو نفرشون دانشجو هستن

دو نفرشون دبیرستانی

دو نفرشون هم ابتدایی


تصمیم دارم لوازم تحریر بگیرم

مثل این ماژیک های هایلایتر که چندتایی با هم هستن

یا مثلا از این دفترچه های to do list

یا پاک کن های فانتزی خاص

یا تراش های فانتزی خاص


بنظرتون ایده خوبیه؟!

حقیقتا زیاد بودجه ندارم براش و حدودا نفری صدتومن قراره هزینه بشه(فروشگاه سراغ دارم براش)

میشه شما هم اگر ایده ای دارین، بهم بگین؟!


(نیتم خوشحال کردنشون هست)

دخترا من از پف پلک بالا و  پف و گودی زیر چشمم واقعا کلافه شده بودم 😭 پیش دکتر کیوان رضایی عمل پلک بالا و پایین انجام دادم 😊

پلک پایینم بدون بخیه بیرونی بود و الان خیلی جوون‌تر و شاداب‌تر شدم 😍

جای بخیه پلک بالا هم اصلا تو چشم نیست.

هرکی میبینتم میگه چقدر سرحال و جوون شدی ❤️😍

اگر خواستین من دکترمو از اینجا پیدا کردم

فامیلشونی؟😍

در واقع چهارنفرشون همسایه مون هستن

توو یه ساختمونیم

دو نفرشون هم پسرخاله هام هستن..


زیاد مهمون نمیاد برامون..

و کل افرادی که مهمون مون هستن(یعنی احتمال میدم بیان خونهمون مثل سال های قبل)، سر جمع ۶تا بچه هستن:)

خیلی گرون شدن پک هایلایتر خالی احتمالای بالای ۱۰۰ میشه

رنج های قیمت مختلف هست

ولی همین مدلای فانتزی، رفتم قیمت گرفتم حدود ۸۰ به بالا

To do list هم حدود ۶۰ تومن به بالا

تقویم هم حدود ۱۰۰ به بالا

شهری که هستم، یه فروشگاه سراغ دارم که تنوعش خوبه، قیمت هاشم همینجور..


راستش سالی که داره میگذره خیلی خیلی سخت بود، هنوزم هست..

میخوام برای عید یه خاطره بمونه براشون، هر چند کوچیک..

و توانایی اینکه بخوام پول یا کارت هدیه عیدی بدم ندارم..

و هر جور هم که حساب کنی، باز لوازم التحریر میتونه مناسب تر از کارت هدیه در بیاد..

این جاناز باسلام با مبلغ صد شاید بتونی دو تا از اون مواردی که گفتی بخری حتیبهش سر بزن

مرسی ازتون..

حالا یذره مبلغش بیشتر هم شد، اوکیه..

مهم اینه که خوشحال بشن و خاطره خوبی بمونه براشون

عزیزم تو چقد مهربونی عشقمایشالا ۱۰۰ برابر شه مالت

مرسی عزیزم😍

نظر لطف شماست😍😍😍

چه آرزوی قشنگی😍😍😍

مرسی بابت انرژی مثبتی که بهم دادین😘😘😘

انشاءالله که شما هم پرروزی و پربرکت باشین و خدا روزی تون رو به دست خودتون بده🤍

مرسی عزیزم😍نظر لطف شماست😍😍😍چه آرزوی قشنگی😍😍😍مرسی بابت انرژی مثبتی که بهم دادین😘😘😘انشاءالله ...

خودتم انرژی مثبت زیادی بهم دادی عزیز دلم

دنیا ب ادمای مهربون و خوبی مث شماهنوزم اجتیاج دارع

بوس بوس

خودتم انرژی مثبت زیادی بهم دادی عزیز دلم دنیا ب ادمای مهربون و خوبی مث شماهنوزم اجتیاج دارعبوس بوس

عزززیزززم🥹🥹🥹

خودت مهربون و خوبی، واسه همینم میتونی ببینیش😍

هم میتونی ببینیش، هم جسارت اینو داری که درموردش حرف بزنی و از آدمها تعریف کنی و حالشون رو خوب کنی:)

مرسی ازت😘💕

ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز