2789

اگر تجربه دارید بگید

ورم معده و درد و اسید زیاد در حدی ک جناغ و گلو بسوزه و حس کنی و نفخ داشته باشید ،به قلب فشار میاره؟چون حس تیر کشیدن یا ضربانش انگار یجوری میشه رو دارم ،نوار قلب دادم مشکلی نداشتم میخام ببینم چقد تاثیر داره و ممکنه چجوری بشه؟

-چشمات‌اگه‌ابری‌شدن،بزن‌به‌من‌صاعقشو.️

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

منم اینجوری بودم احساس سنگيني تو قلب میکردم از معدمم بودم رازیانه بجو اگه داری

انگار یجودی میشه قلبم مث سِرشدگی نمیدونم میریزه اصن نمیدونم چجوری حسشو بگم ولی میدونم ب خاطر معدس شما چجوری میشد؟

-چشمات‌اگه‌ابری‌شدن،بزن‌به‌من‌صاعقشو.️

انگار یجودی میشه قلبم مث سِرشدگی نمیدونم میریزه اصن نمیدونم چجوری حسشو بگم ولی میدونم ب خاطر معدس شم ...


من احساس سنگينی میکردم انگار یکی پاشو گذاشته باشه رو قفسه سینم نفس کشیدنم یکم سختر میشد انگار یکی قلبمو فشار بده ببخشید ولی دوست داشتم بادگلو بزنم که یکم راحت تر بشم

❎️❌️🔴در جوابم اسم کاربریمو نگو حتی به شوخی اصلا برام جالب نیست🔴

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز