2789

شده انرژی منفی بقیه را جذب کنید مثلا یه نفر یا خونه ای برید انرژی منفی اون خونه زیاد باشه روتون تاثیر بزاره حالتون بد بشه

به خاطر چیه ؟

بله بیشتر وقت ها برای همین زیاد بیرون نمیرم

شعور و شخصیت                                                                     مهم ترین آپشن برای یک انسانه                                               زیبایی رو اسب هم داره ، قد بلند زرافه هم داره ، هیکل فیت رو کانگرو هم داره                                                                         شخصیت داشته باشین ، بقیش درست شدنیه ..

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

اره...من چند ساله خونه پدرم کهمیرم البته نه همیشه ولی گاهی اپقات حس سنگینی عجیبی دارم نمیدونم علتش چیه....خونه پدرشوهرمم همینطور...البته اونا چون خیلی اذیتم کردن و دلگیریم ازشون زیاده سنگینی حس میکنم...

چه حالتایی داری ؟چرا این طور میشه

وقتی بر میگردم خونه انگاری تمامی انرژیم رو گرفتن ، بی حال میشم حتی چند روز هم شاید طول بشه یا مریض میشم گاهی اگه به یه مهمونی برم ، یا چشم میزنن یا انرژیشون خوب نیست و انرژیم رو میگیرن مخصوصا اگر صحبت کنم در مورد خودم ، وقتی اومدم خونه یا صدقه میدم و اسپند دود میکنم

شعور و شخصیت                                                                     مهم ترین آپشن برای یک انسانه                                               زیبایی رو اسب هم داره ، قد بلند زرافه هم داره ، هیکل فیت رو کانگرو هم داره                                                                         شخصیت داشته باشین ، بقیش درست شدنیه ..
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792