2789

شانس دارم من.

گفت میخام ماشین عوض کنم

آخه یکی ب من بگه یه ماشین ۳۰۰ میلیونی چه فرقی با یه ماشین ۶۰۰ میلیونی میکنه.اونم مدل پایین.

نزاشت یک ماه بگذره حداقل.بفروشه بره دست از سر من برداره


برای سلامتی و عاقبت بخیری دخترای گلم یه صلوات مهمونم کنید.ممنونم
نده بهش مگه مجبوری

مگه میشه ندم؟حرفا میزنیدا.سیصد تومن از باباش ارث رسید اونو طلا خرید.بگم نمیدم میگه مگه مال توئه

برای سلامتی و عاقبت بخیری دخترای گلم یه صلوات مهمونم کنید.ممنونم

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

خوبه الکی نفروخته ، شوهر من ۱۰۰ گرم طلامو برد فروخت گذاشت بانک سال ۹۷ الانم که الان دارم میسوزم

خب داشتیم آخه.پژو چهارصد و پنج بود.فروخت پرشیا مدل پایین خرید.

برای سلامتی و عاقبت بخیری دخترای گلم یه صلوات مهمونم کنید.ممنونم
اینجا میگن نده ولی وقتی زندگی رو زهرمار ادم میکنن مگه میشه ندی بهشون

آره بابا مگه میشه نداد.اینایی ک میگن نده شوهرشون شخصیت مطیع و آرومی داره خودشونم زبون دارن و بلانسبت سلیطه بازی بلدن.

برای سلامتی و عاقبت بخیری دخترای گلم یه صلوات مهمونم کنید.ممنونم
ارتقا داده دیگه ، پژو کجا ، پرشیا کجا ، کار عاقلانه کرده ، ماشین از طلا بهتره

جدی میگی؟مدل ۸۶ ولی میگه سالمه.ناراحت نباشم الان؟

برای سلامتی و عاقبت بخیری دخترای گلم یه صلوات مهمونم کنید.ممنونم
مگه میشه ندم؟حرفا میزنیدا.سیصد تومن از باباش ارث رسید اونو طلا خرید.بگم نمیدم میگه مگه مال توئه

خب برا تو خریده

چیه این اخلاق تخمی

شأن یه مرد به پوشش طلا های همسرش هست تو جمع ها

نه فکر ذکرش دو تیکه طلا باشه

جدی میگی؟مدل ۸۶ ولی میگه سالمه.ناراحت نباشم الان؟

نه بابا ، چرا ناراحت باشی ، منم طلامو یه بار فروختم کوئیک و کردم پژو پرشیا ، بهترین کاری که انجام دادم ، الکی طلا فروختن ناراحتی داره

خب برا تو خریده چیه این اخلاق تخمی شأن یه مرد به پوشش طلا های همسرش هست تو جمع ها نه فکر ذکرش دو تیک ...

شانس منه دیگه

برای سلامتی و عاقبت بخیری دخترای گلم یه صلوات مهمونم کنید.ممنونم

حالا تو خونه ما برعکسه من کلا مخالف فروش هستم اعضای خانواده هم بخوان بفروشن خودم خریدارم ازشون.۱۰۰۰دلار ارز مسافری سه ماه پیش دادن مامان بابام اونوقت میخواست بفروشه حالا من که میدونم این میره زیر قیمت میده گفتم بدش خودم چرا غریبه بخره

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792