2789

توروخدا کمکم کنین

دوماهه من درگیرم هرکاری کردم خوب نشده

بچمم کوچیکه نمیتونم از شیر بگیرمش

شیرخشکم نمیخوره😭😭😭😭😭

دعا کنین تا سال دیگه من برم سرکار معلمی..شنیدم دعای نی نی سایتی ها گیراست ..دعام کنین من جایی برم سرکار معلمی ! توروخدا دعام کنید من هیچ کسیو ندارم ،دعام کنید که دستم بره تو جیب خودم.

فقط باید پماد شفاق سینه بزنی عالیه

یه دونه گرفتم به درد نمیخوره

نمیسازه اصلا

دعا کنین تا سال دیگه من برم سرکار معلمی..شنیدم دعای نی نی سایتی ها گیراست ..دعام کنین من جایی برم سرکار معلمی ! توروخدا دعام کنید من هیچ کسیو ندارم ،دعام کنید که دستم بره تو جیب خودم.

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

یه دونه گرفتم به درد نمیخوره نمیسازه اصلا

فقط باید تحمل کنی منم این درد و تا سه ماه کشیدم پماد. هم منم میزدم بی فایده بود

آقایون نامحترم سایت انقدر درخواست دوستی ندید قبول نمیکنم وای مخصوصا تو شبوروز روشن و علیرضاااا60و بقیه رو حضور ذهن ندارم خستم کردین ول کن دیگه بابا خرس قطبی

فقط باید تحمل کنی منم این درد و تا سه ماه کشیدم پماد. هم منم میزدم بی فایده بود

الان دوماهههه خداااا 😭😭😭

از اول دی ماه شروع شده


دعا کنین تا سال دیگه من برم سرکار معلمی..شنیدم دعای نی نی سایتی ها گیراست ..دعام کنین من جایی برم سرکار معلمی ! توروخدا دعام کنید من هیچ کسیو ندارم ،دعام کنید که دستم بره تو جیب خودم.

برو زیر آب داغ یه ساعت اینا حرکات مخصوص بازگشایی شقاق رو انجام بدهتو نت هس

آب میخوره بدتر التهاب پیدا میکنه بدتر میشه دردم

دعا کنین تا سال دیگه من برم سرکار معلمی..شنیدم دعای نی نی سایتی ها گیراست ..دعام کنین من جایی برم سرکار معلمی ! توروخدا دعام کنید من هیچ کسیو ندارم ،دعام کنید که دستم بره تو جیب خودم.

پماد شقاق سینه هیدرودرم خیلی خوبه، هر سری بعد ازینکه شیر دادی پماد بمال رو نوک سینه و هاله اطراف، بعد اندازه هاله سینه ات کیسه فریزر ببُر بزار روش بعد سوتینتو بپوش اینجوری لباستم کثیف نمیشه نوک سینه ات هم نرم میمونه دفعه بعد که خواستی شیر بدی دوباره بشور بعد شیر که دادی دوباره همین روالو انجام بده خیلی خیلی کمک میکنه من سر سینه ام خون میومد با این روش فقط آروم میشد

هیچوقت امیدت را از دست نده ؛ شاید آن زمان که امیدت را از دست می دهی، دو ثانیه قبل از خوشبختی باشد...  ✒#انیس_لودیگ
آب میخوره بدتر التهاب پیدا میکنه بدتر میشه دردم

سعی کن تا میتونی مرطوبش کنی با شیر خودت و بزار هوا بخوره سینه رو کامل بده دهنش ن فقط نوکش و یکدفعه هم نکش روغن نارگیل هم اوکی هست کم بزن نیاز شستن هم نداره بعد زدنش

موقع شیردهی هم سعی کن کل هاله سینه رو بچه بگیره نه فقط نوکش چون همین خودش عامل شقاق سینه است

هیچوقت امیدت را از دست نده ؛ شاید آن زمان که امیدت را از دست می دهی، دو ثانیه قبل از خوشبختی باشد...  ✒#انیس_لودیگ

عسل طبیعی با ی مقدار زردچوبه بزن ببین چطوره . ندی بچت بخوره . بعد بشورش . خودت تست کن اگه برات خوب بود ادامه بده . کلا زردچوبه عسل برا زخم خوبه . بهتر شدی منم دعا کن.....

ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792