من ک ازش نمیپرسم کلا تو کار کسی دخالت نمیکنم.ب طور مساوی ارث رسیده ب شوهرم و برادر خواهراش.
خواهرشوهرم اومده بود و گویا با ارثیش و طلاهای قبل نزدیک دوسه میلیارد یا بیشتر طلا داره خب خداروشکر ولی چرا مخفی میکنه؟
اومده بود خونمون الان. چند سال قبل برای یلداییش یه گردنبند قشنگ خریده بودن حواسش نبود من میدونم کادوی یلداشه .گفت اینو میببنی ؟گفتم بله.گفت بدله.باز گوشواره و دستبند و اینارونشون داد گفت اینا هم بدله.
چرا میگه بدله؟یعنی میترسه چشم بزنم یا چی؟؟؟