کاش میشد درخت بودم، کاش تکه سنگی بودم در اعماق اقیانوس، کاش میتوانستم حیوانی باشم در دشتهای سرسبز و آزاد، نمیدانم، کاش هر چیز عجیبی باشم جز یک زن در دل خاورمیانه 💔
بچه ها باورتون نمیشه! برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.
سه ساله خیلی بزرگهاز همون وقتی که راه افتاد باید از سرش مینداختی
اینجوری نبود.بنده خدا مامانم همش بغلش میکرد اینطوری شد یه مدت همسرم بیمارستان بستری بود من میرفتم میومدم مامانم پیش بچه هام بود همش بغلش کرد اینم عادت کرد الان دردسرش مونده برای من
برای سلامتی و عاقبت بخیری دخترای گلم یه صلوات مهمونم کنید.ممنونم
عزیزم حتما با مشاور کودک یا یه مشاور روانکاو صحبت کن من حس میکنم دخترت اون توجه و دلبستگی ایمن رو نداره تو نتونستی این نیازش رو کامل و درست براش ارضا کنی براهمین اینجوریه یا اینکه محدودیت واقع بینانه رو بهش ندادی نتونستی بهش نه بگی حتما از مشاور کمک بگیر
کاش میشد درخت بودم، کاش تکه سنگی بودم در اعماق اقیانوس، کاش میتوانستم حیوانی باشم در دشتهای سرسبز و آزاد، نمیدانم، کاش هر چیز عجیبی باشم جز یک زن در دل خاورمیانه 💔