2789
عنوان

تقصیر منه یا شوهرم

493 بازدید | 29 پست

بچهها شما قضاوت کنید و راه چاره بدید

من سال۹۰ ازدواج کردم دوتا بچه دارم

پسرم هنوز سه ماهش نشده

مامانم پیره و خواهرام مشغول زندگی خودشون هستن کمکی ندارم

اما از شوهرم بگم اونقدرررررررررررر بی چشم و روعه که توقع داره همه کار رو من تنهایی انجام بدم و حتی بچه رو نگه نمیداره من حمام برم

تا خسته باشه بادخترم بدحرف میزنه دعواش میکنه

اونم طفلی گریه میکنه آخر شب برام قصه بخون

خواهش میکنم بگید من بااین آدم چیکار کنم

عشق مختص حسین ابن علی ست🌺🌺🌺🌺

بیخیالش شو ی مدت سرد شو باهاش و طوری رفتار. کن انگار بهش هیچ احتیاجی نداری میدونم سخته ولی قوی باش. خیلی از مردا همینن. فک ر میکنن یکم بهمون کمک کنن زن ذلیل میشن

هرچی تو دلم حس کنم بهت میگم

نی‌نی سایتی‌های عزیز


دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟


توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...


به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷   مشاهده: 



بیخیالش شو ی مدت سرد شو باهاش و طوری رفتار. کن انگار بهش هیچ احتیاجی نداری میدونم سخته ولی قوی ب ...

خیلی بیشعوره

نمیخوام دخترم غصه بخوره

من گریه میکردم امشب اون طفلی همين جوری مات ومبهوت مارو نگاه میکرد

عشق مختص حسین ابن علی ست🌺🌺🌺🌺
مثل خودش رفتار کن با خودش و از همون اول باید بچه رو بگذاری تو بغلش خودت به کارهای برسی من که خودم از ...

فقط وقتی میرم حمام مثل ديوونه ها میشه

از صبح سرکاره تاشب خب من برم به کی بگم بیا بچمو نگه دار برم حموم

دیوونم کرده

عشق مختص حسین ابن علی ست🌺🌺🌺🌺
خیلی بیشعورهنمیخوام دخترم غصه بخورهمن گریه میکردم امشب اون طفلی همين جوری مات ومبهوت مارو نگاه میکرد

عزیزم اینجا مشاوره غلط زیاد میدن .من بی محلی کردم،قهر کردم،مثل خودش شدم... خلاصه درست نمیشه نهایت یک روزه

منم همینم

بچه رو میدم دختر بزرگم میرم حمام

انقدر سرپام و کار دارم گاهی یادم نمیاد چند ساعت پیش نشستم زمین

به خدا یک هفته بود چای دم نکرده بودم برا خودم

موهامو به زور شونه میزنم

سه تا بچه رو چیکار کنم اخه .من یه تنه واقعا دیگه نمی تونم

اکثر مردا همینن شوهر منم همینه من بمیرمم یه استکان بلند نمیکنه دوتا بچه کوچیک دارم .مریضم بشم باید کار کنم .اینارو ول کن کار خونه برات مهم نباشه فقط به بچه هات بری .اینا درست نمیشن اینارو مادراشون درست تربیت نکرده

فقط وقتی میرم حمام مثل ديوونه ها میشهاز صبح سرکاره تاشب خب من برم به کی بگم بیا بچمو نگه دار برم حمو ...


شما توقع داشته باش و طبق همون همیشه پیش برو

سعی کن عادتش بدی به کارهای خونه و بچه حتی شده خواباندن بچه ، سرگرم کردن بزرگه و ....

عادت کنه از الان که مسئول نباشه و پر توقع کارت زاره

همه این ترفندها رو خانم ها از اول زندگی و بچه داری باید یاد مرد بدن تا هم اون عادت کنه هم شما آرامش داشته باشی مسولیت همه جوانب زندگی مشترک به عهده دو طرف هست ، اعتدال در رفتار و اخلاق

اکثر مردا همینن شوهر منم همینه من بمیرمم یه استکان بلند نمیکنه دوتا بچه کوچیک دارم .مریضم بشم باید ک ...

آخ قربون دهنتون

تقصیر مادرشونه

یادمه مادرش سال اول ازدواجمون نمیداشت نون بخره ...میگفت ول کن بابات گرفته بیا ببر....

انقدر لوس و بی مسئولیتش کردن

من دارم الان عذابشو میکشم

هیکل گنده ولی دریغ از یکم درک و مسئولیت پذیری

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز