2789

پارتنرم که به قول خودش قصدش جدیه من دوروز پیش غروب بهش زنگیدم بعدم شب به خیر و....تمام حالا دوروزه خبری ازش نیست فقط صبحا پیام صبح به خیر میده و همین منم جوابشو دادم ولی اون نداده نه زنگی نه پیامی

فکر کنم باید همین روزا خداحافظی رو بغل کنیم

خو زنگ بزن ببین اصن زنده است یا مرده چ وضعشه

اینکه بخوایی اسم منو با تحقیر ریپلایی کنی یابری تاپیکام رو شخم بزنی که درجوابم حرفی بزنی،تبریک میگم تو عقده ایی هستی پس اب خنک بنوش🥛😊دَر من هست هزار من،که گَر بشکند یک من زاده شود مَن دیگر...! 💚🌱(سه تاکاربری ۹۸ امو ترکوندن!دیگه خط ندارم🫤جناب سروان ولوم کن🤦🏻‍♀️) 

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

خو زنگ بزن ببین اصن زنده است یا مرده چ وضعشه

چیکارش کنم دیگه وفتی منتظر جواب گرفتن ازم بود تو شلوغی کارش زنگ میزد منم توی هفته گذشته خودم میزنگیدم بعد کارش یکم به خودش بیاد بیوفتم دنبالش بگه آویزون بود

اینجور آدما عذاب میدن منم آخرین بار زنگ زدم گفت کار دارم قطع کن زنگ میزنم من الان دو هفته هست نه زنگ ...

میدونی چیه واقعیت اینه دوتا حالت داره یا دوستمون ندارن یا میخوان ما بیوفتیم دنبالشون غرور مردونشون میزنه بالا

چیکارش کنم دیگه وفتی منتظر جواب گرفتن ازم بود تو شلوغی کارش زنگ میزد منم توی هفته گذشته خودم میزنگید ...

ن ببین اصن عمدی بی محلی کرده یا ن بلایی سرش اومده بعد کات کن

اینکه بخوایی اسم منو با تحقیر ریپلایی کنی یابری تاپیکام رو شخم بزنی که درجوابم حرفی بزنی،تبریک میگم تو عقده ایی هستی پس اب خنک بنوش🥛😊دَر من هست هزار من،که گَر بشکند یک من زاده شود مَن دیگر...! 💚🌱(سه تاکاربری ۹۸ امو ترکوندن!دیگه خط ندارم🫤جناب سروان ولوم کن🤦🏻‍♀️) 

ن ببین اصن عمدی بی محلی کرده یا ن بلایی سرش اومده بعد کات کن

نه سالمه ظهرش آنلاین بوده بعد جواب منو نداده آخه من واقعا منطقی فردا بهش بزنگم البته گلگی نمیکنم فکر کنه ذهنم درگیره


میدونی چیه واقعیت اینه دوتا حالت داره یا دوستمون ندارن یا میخوان ما بیوفتیم دنبالشون غرور مردونشون م ...


آره دقیقا من روش کراش بودم زیاد نگاش کردم بعد اون اومد جلو هاااا

فهمیده دوسش دارم فک میکنه اگه اون کارارو بکنه منم میفتم دنبالش ولی کور خونده

میدونی اصلن ما چن بار اینطور شده بعد اومده مثلن بعد سه ماه دوباره پیام داده من خاک برسرم دوباره شروع کردم باهاش

ولی این بار تصمیمم جدیه حتی جوابشو نمیدم این دفعه اگه بیاد

آره دقیقا من روش کراش بودم زیاد نگاش کردم بعد اون اومد جلو هاااافهمیده دوسش دارم فک میکنه اگه اون کا ...

واسه من خیر سرش میخواد آخر هفته با مامانش بیاد ببینه مامانش منو ولی با این رفتاراش دارع از چشمم میوفته

آره دقیقا من روش کراش بودم زیاد نگاش کردم بعد اون اومد جلو هاااافهمیده دوسش دارم فک میکنه اگه اون کا ...

امان از وقتی که فکر کنن دوسشون داری بخدا گیجم قبلا بهش بی محلی میکردم انقدر زنگ مبزد حتی جوابشو نمیدادم الان دلم داره لک میزنه بزنگه مردک

امان از وقتی که فکر کنن دوسشون داری بخدا گیجم قبلا بهش بی محلی میکردم انقدر زنگ مبزد حتی جوابشو نمید ...

آره به قول شمس تبریزی

هرچه در پی اش بدوی میگریزد آرام که بگیری می آید

من به این جمله خیلی اعتقاد پیدا کردم

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792