2789
عنوان

واي سوتي دادم زشت شد

157 بازدید | 15 پست

ما تو شركت ايميل نداريم يعني هنوز اون قسمتى كه من هستم ايميل نداره بعد من مجبورم برم تو ايميل سرپرستمون چيز ميز بفرستم بعد بعضي وقتا واقعا حوصلم كه سر ميره ميرم ايميل شو چك ميكنم چيزي هم نداره همينجوري ميگردم

امروز اومد پايه سيستم بود يهو گفت من بايد از دست خانم فلاني رمز ايميل مو عوض كنم بعد منم هول شدم گفتم دنبال فلان چيز بودم بعد با خنده گفت دنبال چي بودي

بعد گفتم خب چيزي نداره كه توش الكي حوصلم سر ميره ميگردم توش

حس ميكنم ناراحت شد بنظرتون ناراحت شد؟؟

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


ن دیگ خودش سر شوخی رو وا کرده

فقط 22 هفته و 2 روز به تولد باقی مونده !

1
5
10
15
20
25
30
35
40

کدخدایی که گمان کرده خدای ده ماست🕳کدخدا نیست ،خدا نیست ، بلای ده ماست 🎃اگه تو یه تاپیک باهات بحث کردم ،تو تاپیک دیگه باهات خوب بودم ،عاشقت نیستم،آیدیتو یادم رفته ⚒️.

آبروت رفت اعتمادم بهت عمرا کنه و ب زودی بیرون میشی ب ی بهانه ای

📌فروش جا سویچی ،اویز مبایل ، برای وارد شدن به کانال تلگرام بزنید رو لینک نگه دارید بعد باز کردنو بزنیدhttps://t.me/galleryamiran888

اون هميشه شوخه بنظرت ناراحت شد؟

ن اخه چیزیم نگفتی ،دفعه دیگ بگو چشم نمیگردم ببخشید

فقط 22 هفته و 2 روز به تولد باقی مونده !

1
5
10
15
20
25
30
35
40

کدخدایی که گمان کرده خدای ده ماست🕳کدخدا نیست ،خدا نیست ، بلای ده ماست 🎃اگه تو یه تاپیک باهات بحث کردم ،تو تاپیک دیگه باهات خوب بودم ،عاشقت نیستم،آیدیتو یادم رفته ⚒️.

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز