راستش مدتیه ذهنم رو درگیر کرده..
من خیلی از اول هم اعتقادی به این موضوع نداشتم، اما با این حال به خاطر احترام به یسری ها، طبیعتا وقتی خونه شون میرم یا خونه ام میان، رعایت میکنم و شال میپوشم..
قطعا وقتی مراسمی در مسجد هست، حجاب دارم..
و اوکی هستم با این جریان..
با این که اعتقاد ندارم، باز هم بخاطر احترام هم که شده، مسلما یه بودجه ای رو برای لباس هایی که مطابق معیار یسری ها باشه، میذارم..
که شاید حتی سلیقه واقعی ام هم نباشه..
اینا بود، تا اینکه یه اتفاقی افتاد..
یه صحبتی شد، از اینکه مادربزرگم چقدر به خانواده ما بی حرمتی کرده و اذیت مون کرده..
یهو یکی برگشت گفت:
همین فلانی(منو میگفت)، اصلا ما گیریم نماز نمیخونه، بدحجابه، فلان..
در هر صورت نوه اش هست و باید فلان جور رفتار کنه..
حقیقتا از اون روز ذهنم مشغوله..
میبینم که آخه من حجابم معمولی و نرماله..
و حقیقتا بهم بر خورده و از خودم عصبانی ام که چرا تا الان الکی مراعات اینا رو میکردم:)
نمیدونمم چرا الان اینا رو اینجا گفتم و هدفم چی بود، ولی لطفا محترمانه نظر بدین و باهمدیگه بااحترام صحبت کنین:)