2789
عنوان

یه چیزی میخوام در مورد حجابم بگم

178 بازدید | 4 پست

راستش مدتیه ذهنم رو درگیر کرده..

من خیلی از اول هم اعتقادی به این موضوع نداشتم، اما با این حال به خاطر احترام به یسری ها، طبیعتا وقتی خونه شون میرم یا خونه ام میان، رعایت میکنم و شال میپوشم..

قطعا وقتی مراسمی در مسجد هست، حجاب دارم..

و اوکی هستم با این جریان..

با این که اعتقاد ندارم، باز هم بخاطر احترام هم که شده، مسلما یه بودجه ای رو برای لباس هایی که مطابق معیار یسری ها باشه، میذارم..

که شاید حتی سلیقه واقعی ام هم نباشه..


اینا بود، تا اینکه یه اتفاقی افتاد..

یه صحبتی شد، از اینکه مادربزرگم چقدر به خانواده ما بی حرمتی کرده و اذیت مون کرده..

یهو یکی برگشت گفت:

همین فلانی(منو میگفت)، اصلا ما گیریم نماز نمیخونه، بدحجابه، فلان..

در هر صورت نوه اش هست و باید فلان جور رفتار کنه..


حقیقتا از اون روز ذهنم مشغوله..

میبینم که آخه من حجابم معمولی و نرماله..

و حقیقتا بهم بر خورده و از خودم عصبانی ام که چرا تا الان الکی مراعات اینا رو میکردم:)


نمیدونمم چرا الان اینا رو اینجا گفتم و هدفم چی بود، ولی لطفا محترمانه نظر بدین و باهمدیگه بااحترام صحبت کنین:)

من معتقد نیستم مراعات کسی هم نمیکنم به خودم مربوطه

الان از خودم عصبانیم، چون میگم من این همه مراعات اینا رو نکردم که آخرش برچسب بدحجاب بخورم:)

الان که دارم اینجا مینویسم، کم کم هم داره دستم میاد که دردم چیه..


حق با توئه و تو درست ترین کار رو میکنی🤍

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

چون کارت برای خدا نبوده؛حق داری دلت بگیره. کاری که برای خدا باشه، چه محبت ؛چه حجاب و هرچیز دیگه ای؛ با ناملایماتی که برات پیش میاد پناه میبری سمت خودش و قوی تر برمیگردی

کمک عموتون رسید.(میناب_صد و شصت و هشت فرشته) .هرگز وطن فروشیتون رو فراموش نمی کنیم...... رهبرم داغت هنوزم باورم نمیشه؛ ایراندوست ترین آقا💔🇮🇷

چون کارت برای خدا نبوده؛حق داری دلت بگیره. کاری که برای خدا باشه، چه محبت ؛چه حجاب و هرچیز دیگه ای؛ ...

آره آره..

دقیقا بخاطر حرف مردم بوده، نه خدا..

و تا قبل از اینکه اینجا بنویسم، خودم متوجهش نبودم🤍

ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز