2789

احساس تنهايي ميكنم هيچكس به دلم نميشينه دلم يه پارتنر خوب ميخواد

از يه طرف چند وقته احساس خيلي شديد به يه پسره كه همكارمه تو شركت كه نامزد داره پيدا كردم عجيب ازش خوشم مياد اوايل خيلي روم زوم بود همش به من توجه ميكرد كمكم ميكرد بعد يه سري حرفا در اومد كه اقاي فلاني گفته ... از خانم فلاني يعني من خوشم مياد و...

ديگه بعد اون حرفا كلا يه جور ديگه شد خيلي سرد ولي من همچنان دوسش دارم ميدونم نامزد داره بخدا اصلا ادمي نيستم كه بخوام زندگي كسي و بهم بزنم فقط حال خودم بده دلم ميخواد برگردم تو اون دوران كه اصلا برام مهم نبود حتي تراپي هم رفتم اثر نداشت

خيلي حال روحي بدي دارم همش ميگم كاش يه پارتنر خوب داشتم كه سرم گرم ميشد از يادم ميرفت

چيكار كنم خواهرانه كمكم كنيد


دخترا من از پف پلک بالا و  پف و گودی زیر چشمم واقعا کلافه شده بودم 😭 پیش دکتر کیوان رضایی عمل پلک بالا و پایین انجام دادم 😊

پلک پایینم بدون بخیه بیرونی بود و الان خیلی جوون‌تر و شاداب‌تر شدم 😍

جای بخیه پلک بالا هم اصلا تو چشم نیست.

هرکی میبینتم میگه چقدر سرحال و جوون شدی ❤️😍

اگر خواستین من دکترمو از اینجا پیدا کردم

شما فک کن نامزد داری و یه خانوم دیگه حسو علاقه به نامزد شما داره خودتونو بزارین جای اون خانوم. از یه طرف میگین نمیخواین زندگی کسیو خراب کنین از یه طرف میگین ازش خوشم اومده. اصن در تعجبم یه سری از خانوما و آقایون چجوری به زنو مرد متاهل میتونن حسی پیدا کنن چجوری میتونن با طرف وارد رابطه بشن عجیبه واقعا

İnsan eskileri özlerde ben en çok kendimi özledim

یکی رو میشناختم با همین شرایط، هی به خونوادهش گفتم اجازه بدین خواستگار بیاد خونتون، گفتن نه، دختره حتی تا خودکشی هم پیش رفت، تا اینکه یه نفر اومد تو زندگیش اون قبلیه که یادش رفت هیچ، الان برای این یکی رگشو میزنه😂

اینا عشق نیست، ترشح دوپامینه و با ورود نفر بعد به نفر بعدی منتقل میشه😄

گر از بسیط زمین عقل منعدم گردد به خود گمان مبرد هیچ کس که نادانم

شما فک کن نامزد داری و یه خانوم دیگه حسو علاقه به نامزد شما داره خودتونو بزارین جای اون خانوم. از یه ...

نگفتم ميخوام وارد رابطه بشم يا باهاش تو رابطه ام گفتم ازش خوشم مياد چيكار كنم كه اين حس بره ؟؟؟ درست بخونيد لطفا يا كلا نظر نديد

یکی رو میشناختم با همین شرایط، هی به خونوادهش گفتم اجازه بدین خواستگار بیاد خونتون، گفتن نه، دختره ح ...

همون ديگه خودمم ميگم كاش يكي بود تو زندگيم كه از اين حال در ميومدم ولي الان هيچكس به دلم نميشينه

نگفتم ميخوام وارد رابطه بشم يا باهاش تو رابطه ام گفتم ازش خوشم مياد چيكار كنم كه اين حس بره ؟؟؟ درست ...

منم نگفتم که میخواین وارد رابطه بشین. همین که ازش خوشتونم اومده اشتباهه و درست نیست. و همینکه خوشتونم اومده میتونه شروع یه فاجعه باشه. خیلی اتفاقا از همین خوشم اومده شروع میشه تهش به جاهای خیلی بد کشیده میشه.

İnsan eskileri özlerde ben en çok kendimi özledim

منم نگفتم که میخواین وارد رابطه بشین. همین که ازش خوشتونم اومده اشتباهه و درست نیست. و همینکه خوشتون ...

فكر ميكنيد از اين حسي كه درونم هست خوشحالم؟؟؟ وگرنه اينجا مطرح نميكردم دنبال راه حلم

و اينكه دوست داشتن و خوش اومدن از آدما ديگه دست ادم نيس..

فكر ميكنيد از اين حسي كه درونم هست خوشحالم؟؟؟ وگرنه اينجا مطرح نميكردم دنبال راه حلم و اينكه دوست دا ...

بهش فکر نکنین باهاش زیاد در ارتباط نباشین تو محیط کار.

به این فکر کنین که طرف متاهله به این فکر کنین که ممکنه براتون دردسر بشه ممکنه وارد رابطه بشین و ازتون سو استفاده کنه تو محیط کار بفهمن آبروتون بره و و و... به این چیزا فکر کنین و فکرشو از سرتون بندازین بیرون.

İnsan eskileri özlerde ben en çok kendimi özledim

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792