2789


من شقاق سینه گرفتم داغونم

از بس که درد دارم

نوزادم ۱۰ ماهشه میتونم از شیر بگیرمش ؟

شیر خشک هم نمیخوره ولی کم و بیش غذا میخوره

دعا کنین تا سال دیگه من برم سرکار معلمی..شنیدم دعای نی نی سایتی ها گیراست ..دعام کنین من جایی برم سرکار معلمی ! توروخدا دعام کنید من هیچ کسیو ندارم ،دعام کنید که دستم بره تو جیب خودم.

نی‌نی سایتی‌های عزیز


دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟


توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...


به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷   مشاهده: 



نه خیلی زوده

عزیزِ خواستنیِ کوچولوی من سلام 🥰با این که خیلی یهویی اومدی و مامان و غافلگیر کردی ولی خوش اومدی عدسی مامان👼امروز در تاریخ۱۴۰۰/9/۱۶ برای اولین بار صدای قلبت و گوش دادم  قلب مادر🤩بی صبرانه منتظرتم عدسی من🤩عدسی، سوم مرداد به دنیا اومد👶و زندگی آروم و یکنواخت ما رو نابود کرد🥴😁❤
چرا اینجوری شدی

نمیدونم لیلی جونم .

فقط دیدم درد دارم و التهاب شدید نوک سینه ام پف میکرد زخم میشد

رفتم سونو گرافی گفت که شقاق سینه گرفتم

بخاطر شیردهی

دعا کنین تا سال دیگه من برم سرکار معلمی..شنیدم دعای نی نی سایتی ها گیراست ..دعام کنین من جایی برم سرکار معلمی ! توروخدا دعام کنید من هیچ کسیو ندارم ،دعام کنید که دستم بره تو جیب خودم.

خیلی زوده ولی شیر پاستوریزه رو جایگزین کن

شیر خشک که نمیخوره

اونو هم امتحان میکنم ببینم میخوره یا ن!!

کم چرب بدمش یا پرچرب ؟!

دعا کنین تا سال دیگه من برم سرکار معلمی..شنیدم دعای نی نی سایتی ها گیراست ..دعام کنین من جایی برم سرکار معلمی ! توروخدا دعام کنید من هیچ کسیو ندارم ،دعام کنید که دستم بره تو جیب خودم.

نه خیلی زوده

قربونت برم تو بگو من چیکار کنم حداقل شقاق سینه یا خودم زودتر خوب بشه ؟!😭😭😭

دعا کنین تا سال دیگه من برم سرکار معلمی..شنیدم دعای نی نی سایتی ها گیراست ..دعام کنین من جایی برم سرکار معلمی ! توروخدا دعام کنید من هیچ کسیو ندارم ،دعام کنید که دستم بره تو جیب خودم.

نه عزیزم نمیشه

خیلی زوده

برای من شرایط شما پیش اومد و از یکسالگی شیرخشک جایگزین کردم با وجود اینکه خیلییی مقاومت کرد برای شیرخشک ولی اول اومدم یه شیرخشک خیلی خوشمزه خارجی واسش گرفتم ( پدیاشور)

بهش اونو دادم تا دو روز ولی با دوز کم ( خیلی سنگینه و املاحش بالاس)

بعد که از اون خوشش اومد، شیرخشک نان رو با پدیاشور قاطی کردم تا طعم نانه شبیه پدیاشور شه( طعم بیسکوییت میداد)

بعد هی هرروز مقدار میلی که پدیاشور رو با نان قاطی میکردم به مرور کمش کردم تا اینکه سر ده روز فقط نان میریختم.

اینجوری عادتش دادم به شیرخشک

ببین سخته خیلیم سخته ولی تو باید بتونی شیرخشک رو جایگزینش کنی

نه عزیزم نمیشهخیلی زودهبرای من شرایط شما پیش اومد و از یکسالگی شیرخشک جایگزین کردم با وجود اینکه خیل ...

الهی شکر چه خوووب که تونستی از شیر بگیریش

ببینم این شیرخشکی که گفتی داروخانهها پیدا میشه؟!!!

الان دختر من اصلا نان نمیخوره 😭

کلا از شیر خشک متنفره فقط میچسبه به من

دعا کنین تا سال دیگه من برم سرکار معلمی..شنیدم دعای نی نی سایتی ها گیراست ..دعام کنین من جایی برم سرکار معلمی ! توروخدا دعام کنید من هیچ کسیو ندارم ،دعام کنید که دستم بره تو جیب خودم.

یه پماد هست عالیه خیلی خیلی خوبه

اسمش چیه

دعا کنین تا سال دیگه من برم سرکار معلمی..شنیدم دعای نی نی سایتی ها گیراست ..دعام کنین من جایی برم سرکار معلمی ! توروخدا دعام کنید من هیچ کسیو ندارم ،دعام کنید که دستم بره تو جیب خودم.

ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز