نه عزیزم نمیشه
خیلی زوده
برای من شرایط شما پیش اومد و از یکسالگی شیرخشک جایگزین کردم با وجود اینکه خیلییی مقاومت کرد برای شیرخشک ولی اول اومدم یه شیرخشک خیلی خوشمزه خارجی واسش گرفتم ( پدیاشور)
بهش اونو دادم تا دو روز ولی با دوز کم ( خیلی سنگینه و املاحش بالاس)
بعد که از اون خوشش اومد، شیرخشک نان رو با پدیاشور قاطی کردم تا طعم نانه شبیه پدیاشور شه( طعم بیسکوییت میداد)
بعد هی هرروز مقدار میلی که پدیاشور رو با نان قاطی میکردم به مرور کمش کردم تا اینکه سر ده روز فقط نان میریختم.
اینجوری عادتش دادم به شیرخشک
ببین سخته خیلیم سخته ولی تو باید بتونی شیرخشک رو جایگزینش کنی