2789

مخالفتی ندارم اصلا اما شوهرم رو علیه باباش یا خواهرشوهرم یا برادرشوهرم پر میکنه و زندگی من زهر میشه امروز دقیقا صبح زنگ زد ظهر باز ۱ ساعت الانم حدودا نیم ساعت میشه بحث خواهرشوهرمه و شوهرمو علیه اش پر کرده منم عصر با شوهرم حرف زدم گفتم خواهرت پیش مامانت درد و دل میکنه اونوقت مامانت میاره پیش تو باهاش لج افتاده خواهرت هرکاری کنه مامانت یه چیزی میگه جلو روی خودشم بگه نه بتو بگه بشه جنگ اعصاب خستم واقعا اصلا روزی ۵ بار زنگ بزنه فقط اینجوری نکنه

خب شوهرت فقط بشنوه و بگه باشه،یه گوشش در باشه یه گوشش دروازه

برای سلامتی و تعجیل ظهور آقامون...حضرت عشق.... مهدی فاطمه صلوات.....شمایی که میخونی..🤨 تویی که دعات میگیره و ما خونه خریدیم از دعای خیرت،واسه سلامتی پسرم هم دعا کن😔

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

چقدر این داستان آشناست دقیقا کاری که مادر شوهر من میکرد بعد متقابلا میرفت پیش خواهرشوهرم بد منو شوهرم میگفت دائم در حال چغولی و وراجی و این یه عیبش بود از اول بی دلیل از من خوشش نمیومد بعد که وضع مالیمون خوب شد حسادت شدید هم بهش اضافه شد و انقدر اذیتم کرد تا سری آخر دیدم جسم و روحم نمیکشه قطع رابطه کردم

دای گفتی مسافرتم میری همینه

مادرشوهر من مثلا عروس خواهرش رو اینستا دنبال میکنه وارد فالور هاش میشه کل خاندانش رو یه دور نگاه میکنه بعد میاد اره زن پسر خاله نوه دایی فلانی انقدر زشته عمه دختر ....چاقه

همه آرزویم اما چه کنم که بسته پایم.....
وای اون دیگه هیچی نگم برات فقط غیبت و گناه

من خودم کنار شوهرم بودم خداگواهه داشته غیبت منو کرده بعد نمیدونم چرا صداش زنگ داره همیشه از صداش پخش میشه شوهرم پا میشه میره اتاق دیگه ولی بازم صداش میشنوم

همه آرزویم اما چه کنم که بسته پایم.....
من خودم کنار شوهرم بودم خداگواهه داشته غیبت منو کرده بعد نمیدونم چرا صداش زنگ داره همیشه از صداش پخش ...

نمیدونم چی بگم خواهر خدا نجاتمون بده منم خستم همه رو از نگاه شوهرم بد کرده

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز