مخالفتی ندارم اصلا اما شوهرم رو علیه باباش یا خواهرشوهرم یا برادرشوهرم پر میکنه و زندگی من زهر میشه امروز دقیقا صبح زنگ زد ظهر باز ۱ ساعت الانم حدودا نیم ساعت میشه بحث خواهرشوهرمه و شوهرمو علیه اش پر کرده منم عصر با شوهرم حرف زدم گفتم خواهرت پیش مامانت درد و دل میکنه اونوقت مامانت میاره پیش تو باهاش لج افتاده خواهرت هرکاری کنه مامانت یه چیزی میگه جلو روی خودشم بگه نه بتو بگه بشه جنگ اعصاب خستم واقعا اصلا روزی ۵ بار زنگ بزنه فقط اینجوری نکنه