و دنبال رابطه هدف داره
چیزایی که من توی رفتار و عمل دیدم اینا بودن:
احترام خیلی ویژه توی جمع ، همیشه منتظر میمونه که همزمان با من پاشه و بعدش صبر میکنه تا من برسم وهیچوقت جلوتر از من راه نمیره تا من برم اول ،
نشون دادن خودش وقتی که یه مرد دیگه به من نزدیک میشه
دستپاچه شدن و همزمان خجالتی شدنش وقتی کنار همیم و باهم مواجه میشیم
فضای مجازی شو شبیه من کرده دیگه پیجش باز نیست و هرکسی رو راه نمیده و اهل دختر فالو کردن و اینا نیست صرفا دوستاش و خانوادش
قبلا آدم درونگرا و ساکت و مغروری بود اما از وقتی منو شناخته که آدم میانگرایی هستم انگار اونم اینجوری شده و اصلا مثل قبل ساکت نیست و خیلی خوش رو تر شده
هیچ دختری رو تاکید میکنم هیچ دختری حتی کسایی که از من زیباتر و بهترن ندیدم بهشون کوچکترین نگاهی کنه یا حتی تا مجبور نشده حرف بزنه، حرفم بزنه سرش پایین
برعکسش به من تا میتونه زل میزنه و غرق نگاه کردن من میشه و همیشه دنبال اینه یه مکالمه هرچند کوتاه باهم داشته باشیم
اینا میتونه نشون دهنده یه احساس واقعی باش
ه یا نه؟
اگه نه به چه چیزایی باید دقت کرد ؟