2789

و دنبال رابطه هدف داره

چیزایی که من توی رفتار و عمل دیدم اینا بودن:

احترام خیلی ویژه توی جمع ، همیشه منتظر میمونه که همزمان با من پاشه و بعدش صبر میکنه تا من برسم وهیچوقت جلوتر از من راه نمیره تا من برم اول ،

نشون دادن خودش وقتی که یه مرد دیگه به من نزدیک میشه

دستپاچه شدن و همزمان خجالتی شدنش وقتی کنار همیم و باهم مواجه میشیم

فضای مجازی شو شبیه من کرده دیگه پیجش باز نیست و هرکسی رو راه نمیده و اهل دختر فالو کردن و اینا نیست صرفا دوستاش و خانوادش

قبلا آدم درونگرا و ساکت و مغروری بود اما از وقتی منو شناخته که آدم میانگرایی هستم انگار اونم اینجوری شده و اصلا مثل قبل ساکت نیست و خیلی خوش رو تر شده

هیچ دختری رو تاکید میکنم هیچ دختری حتی کسایی که از من زیباتر و بهترن ندیدم بهشون کوچکترین نگاهی کنه یا حتی تا مجبور نشده حرف بزنه، حرفم بزنه سرش پایین

برعکسش به من تا میتونه زل میزنه و غرق نگاه کردن من میشه و همیشه دنبال اینه یه مکالمه هرچند کوتاه باهم داشته باشیم


اینا میتونه نشون دهنده یه احساس واقعی باش

ه یا نه؟

اگه نه به چه چیزایی باید دقت کرد ؟

رویا؟ نه ، آرزو؟ نه ، پس چی؟ فعلا فقط آرامش می‌خوام 

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

هر موقع اسمش اومد تو شناسنامه ات

تا تهش رفتی شما ولی منطقی بود 😂من بیشتر واسه قبل شروع رابطه منظورم بود

رویا؟ نه ، آرزو؟ نه ، پس چی؟ فعلا فقط آرامش می‌خوام 
اگه به دوست داشتنش شک کردی یعنی نداره

هنوز به اونجا نرسیده آخه هنوز من جوابی ندادم برای شروعش حتی

ولی توجه و رفتارای اون هست

رویا؟ نه ، آرزو؟ نه ، پس چی؟ فعلا فقط آرامش می‌خوام 
هروقت مستقیم ابراز کنه و بیاد خواستگاریبقیشو هرپسری میتونه انجام بده و درعرض یه روز ۳۶۰درجه تغییر کن ...

ابراز کردن خب کرده ولی شرایط خواستگاری هنوز برای من نیست من از همین میترسم اوکی رو بدم خودمم درگیر شم ولی بعدش بفهمم واقعی نبوده احساسش و ضربه بخورم

رویا؟ نه ، آرزو؟ نه ، پس چی؟ فعلا فقط آرامش می‌خوام 
ابراز کردن خب کرده ولی شرایط خواستگاری هنوز برای من نیست من از همین میترسم اوکی رو بدم خودمم درگیر ش ...

فقط سعی کن خیلی وابستش نشی تا جایی که مطمعن شی واقعا قصدش تشکیل زندگی با توعه

من چنینم تو برو مصلحت خویش اندیش!!!
هر وقتت زنش شدی میفهمی که واقعی بوده یا نه نمیخوام بگم ایشون اینجورین ولی پسرا بازیگرای خوبین

همه همین ازدواج رو گفتن ولی من شرایط ازدواج رو ندارم الان تا دوسه سال آخه سنم کمه و هنوز مستقل نشدم

پس فکر کنم باید بیخیال شم گرچه نمیدونم درسته یا نه

رویا؟ نه ، آرزو؟ نه ، پس چی؟ فعلا فقط آرامش می‌خوام 
هروقت اومد با زبون خودش گفت دوست دارم خانوم برات وقت گذاشتگل گرفتمحبت کردماچت کردبغلت کرداونوقت

اصلا در اون حد نشده که بخواد کاری کنه بنده خدا اونم تو دانشگاه که تنها جاییه همو میبینیم،چندماه علاقه ایشون بود تا بالاخره گفت و الان هم من هنوز خودم تو دوراهی که نه صد راهیم که قبول کنم چیزی شروع شه بینمون یا نه

رویا؟ نه ، آرزو؟ نه ، پس چی؟ فعلا فقط آرامش می‌خوام 
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز