2789

امروز زنگ زدم یه نذر بگیرم برام چون خیلی حالم بده گفتن یه زن تو فامیلتون برات دعا میگیره میبره قبرستون خاک میکنه ک زندگیت از هم بپاشه بهت حسودی میکنه چطوری بفهمم کیه چیکار کنم باطل بشه

بچمم خیلی اذیتم میکنه ۴ سالشه تو خاب میترسه گریه با خودش حرف میزنه بهم گف یه زن تو فامیل یه میوه روش دعا خونده داده بچه خیلی میترسم

نی‌نی سایتی‌های عزیز


دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟


توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...


به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷   مشاهده: 



عزیزم بچه شدی

همه دعا نویس ها برای رونق کاسبیشون می گن یه زن برات دعا کرده تو قبرستون گذاشته

چون خودشون به مراجعینشون همین رو می گن

استرس واگیر داره و به بچه ات هم سرایت می کنه

بچه ات رو ببر تفریح یا خونه ی مادر بزرگش با بقیه بگه بخنده بازی کنه حالش خوب سه

ببین بیماری ای چیزی ندارم

خودتون با همسرت اعصاب خرابی ندارید؟

اون زن فامیل خودت هستی درون خودته که بر علیهته شاد باش آهنگ شاد بزار خودت و بچهت برین یه جایی که هردو تون رو خوشحال کنه. تو این مواقع بیشتر دوش بگیرین

این کار استرس رو کم می کنه

به خونه بیشتر برس

آب و جارو کن

پنجره ها رو در حد عوض شدن هوا باز کن

و .....

می بینی روز به روز حال هر دو تون بهتر می شه

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز