عزیزم بچه شدی
همه دعا نویس ها برای رونق کاسبیشون می گن یه زن برات دعا کرده تو قبرستون گذاشته
چون خودشون به مراجعینشون همین رو می گن
استرس واگیر داره و به بچه ات هم سرایت می کنه
بچه ات رو ببر تفریح یا خونه ی مادر بزرگش با بقیه بگه بخنده بازی کنه حالش خوب سه
ببین بیماری ای چیزی ندارم
خودتون با همسرت اعصاب خرابی ندارید؟
اون زن فامیل خودت هستی درون خودته که بر علیهته شاد باش آهنگ شاد بزار خودت و بچهت برین یه جایی که هردو تون رو خوشحال کنه. تو این مواقع بیشتر دوش بگیرین
این کار استرس رو کم می کنه
به خونه بیشتر برس
آب و جارو کن
پنجره ها رو در حد عوض شدن هوا باز کن
و .....
می بینی روز به روز حال هر دو تون بهتر می شه