2789

سلام دوستان من میخوام حروف انگلیسی با پسرم کار کنم. خوندن نوشتن فارسی بلده. تا حالا کلاس زبان نرفته.

میخوام بدونم بهتره حروف کدچیک و بزرگ با هم بگم یا اول حروف بزرگ یادش بدم بعدا کوچیک.

میخوام پازل بخرم. نمیدونم مدلی که حروف بزرگ و کوچیک با همه بخرم یا اون مدلی که فقط حروف بزرگه

مربی های زبان اگر بلدن لطفا کمک کنین. ممنون میسم

همتای مامانم بودم❤

من مربی زبان بچه هام. اگه ۷ یا ۸ سالشه حروف بزرگ کوچیک ، صداهاشون و اسمشون و دو سه تا کلمه با اون حر ...

مرسی عزیزم اره ده سالشه.میخوام از بعد عید بفرستم کلاس زبان. کلمه باهاشون بلده ولی میخوام نوشتنش یادش بدم. پازل جایگزاری بگیرم خودش بازی کنه میدونم یاد میگیره. مرسی کمک کردین

ا کلاسای جهاد دانشگاهی خوبن به نظرتون؟

همتای مامانم بودم❤

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

عزیزم خیلی خیلی مهمه که غیر از حروف هم چیزهای دیگه کار کنید کنارش تا درکش بهتر شه و باهاش اسپیکینگ کار کنید

و هم این که حروف رو از اول با blending کار کنید باهاش

هر حرف هم باید نحوه نوشتن کوچیکش آموزش داده بشه و هم بزرگش و هم صداش، صدا خیلی مهمه

نحوه نوشتن رو حتما روی چهار خط کار کنید

مثلا برای a

با ant شروع کنید

صدای تک تک حروف رو بهش یاد بدید

جدا جدا بتونه صداهاشون رو تشخیص بده

بعد همه رو با هم ترکیب کنه و بخونه Ant

بعد بهش یاد بدید که

The letter is a

The sound is اَ

نوشتن کپتال و اسمال رو کار کنید

هر روز یک حرف رو کار کنید

لازم نیست از همه همه حروف رو بلد باشن مثلاً توی a ما هدفمون خود حرف a هست ولی بچه ها n t رو هم نوشتن و صداش رو یاد میگیرن

خیلی مهمه که روی ترکیب کردن حروف و صدا کشی کار کنید

بزنید کلمات cvc براتون میاره

هر چند من به عنوان یک مدرس اگه جای شما بودم قطعا بچه م رو کلاس میبردم

عزیزم خیلی خیلی مهمه که غیر از حروف هم چیزهای دیگه کار کنید کنارش تا درکش بهتر شه و باهاش اسپیکینگ ک ...

مرسی عزیزم اره خیلی تخصصی میشه. حتما کلاس میفرستم ولی چون راستش تا حالا کلاس نرفته. میترسم بره از بقیه خیلی عقب باشه سرخورده بشه. چون کلا نسبت به زبان گارد داره میخوام دلزده نشه.

واسه همین میگم ی چیزایی بلد باشه

همتای مامانم بودم❤

مرسی عزیزم اره خیلی تخصصی میشه. حتما کلاس میفرستم ولی چون راستش تا حالا کلاس نرفته. میترسم بره از بق ...

نه دیگه بچه هایی که توی کلاسای این رنج سنی هستن معمولا در شرایط ایده ال همه از صفر شروع میکنند

نگران نباشید طبق تجربه من دلزده شدن بچه ها تو خونه بیشتر از تو کلاسه چون کلاسهای کودک خیلی خوش میگذره 😂

من برای شاگردام ترم جداگانه برای تدریس حروف ندارم.

کتاب بیگ اینگلیش استارتر که تمرین های راحتی داره، یعنی بچه ها گوش میکنن و تیک میزنن و وصل میکنن و این چیزا...

در خلال کتاب، تا کتاب تموم شه حروف و صداهاشون رو هم یاد گرفتن.


اینطوری که: کل حروف که کوچیک و بزرگ در یک برگه آچار هست پرینت میگیرن، و بالای کلمه، صداهای (صداها نه اسم ها) اونها رو با خودکار قرمز مینویسم، و این برگه رو میچسبونن اول کتاب بیگ اینگلیش که هیمشه همراهشون باشه.


و بعد از جلسات اولیه که زبونشون به گفتن و تکرار جملات و کلمات انگلیسی عادت کرد و باهاش راحت شدن، یا رنگ هارو یاد گرفتن، هر جلسه چندتا فلش کارت به هر شخص میدم که از روی پرینت حروفشون رمزگشایی کنن. مثل بازی میمونه خیلی خوششون میاد.

مثلاً فلش کارت کلمات رنگ هارو میدم یا چندتا وسیله که انگلیسیشون رو بلدن بگن، اما نمیتونن بخونن هنوز.


یا اسم های خودشون و دوستاشون.


و برای بچه های بزرگتر، طبق میل خودشون سرمشق حروف هم میدم که بنویسن، بچه هایی که کوچیکن یا نوشتن براشون سخته، نوشتن اجباری نمیکنم براشون.


فیلم و کارتون انگلیسی هم که پایه و برنامه ی ثابت هرجلسه مونه! خیلی سریع بچه یاد میگیره.


💙❤️💚💜

نه دیگه بچه هایی که توی کلاسای این رنج سنی هستن معمولا در شرایط ایده ال همه از صفر شروع میکنندنگران ...

خیلی ممنونم از راهنمایتون. اینجا ی سری کلاس هم هست مثل موسسه راه ابریشم واسه بچه هاس. گفتم شاید مناسب سنش نباشه

کانون زبان یا سفیر یا جهاد دانشگاهی مد نظرم بود. یکی هم نزدیک خونمونه اسمش زبانکده ادیبان هست.

نمیدونم کجا بفرستمش کلا.

من خودم کانون زبان میرفتم قدیما.

همتای مامانم بودم❤

خیلی ممنونم از راهنمایتون. اینجا ی سری کلاس هم هست مثل موسسه راه ابریشم واسه بچه هاس. گفتم شاید مناس ...

نمیدونم کدوم شهرید ولی بین اینا ترجیح من جهاد دانشگاهیه خودم هم اونجا مشغولم

من برای شاگردام ترم جداگانه برای تدریس حروف ندارم.کتاب بیگ اینگلیش استارتر که تمرین های راحتی داره، ...

چقدر خوب. واقعا خوش به حال شاگرداتون.

این رنگا و میوه ها اعدادتا بیست و شکل ها... قبلا از این اپ های اموزش زبان یاد گرفته.

ولی همه اش میگه نه کلاس نمیرم میترسم بلد نباشم

همتای مامانم بودم❤

نمیدونم کدوم شهرید ولی بین اینا ترجیح من جهاد دانشگاهیه خودم هم اونجا مشغولم

ممنونم. من خودمم نظرم بیشتر همون بود ولی چون شنیدم که کلاساش طولانیه و از پایه با بچه ها انگلیسی حرف میزنن دودل بودم

همتای مامانم بودم❤

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792