2737
2734
عنوان

آغاز خونریزی در سقط فراموش شده با داروی گیاهی ممکنه؟

| مشاهده متن کامل بحث + 13543 بازدید | 89 پست

سه روز پیش با مصرف داروهایی که گفتم بدون هیچ دردی خونریزی شروع شد، مصرف دارو ها رو ادامه دادم کم و بیش خونریزی مثل پریود ادامه داشت ولی بافت یا لخته ای دفع نمی شد، تا دیروز که خواهرم اومد پیشم و به زور منو برد پیاده روی ،  حدود یک ساعت پیاده روی کردم و با دستگاه های پارک کار کردم ، مخصوصا دوچرخه، بعدم یه معجون قوی خوردم و اومدیم خونه.

کم و بیش درد داشتم مثل اول پریود ولی خب خبری نبود، پدرم شب شام اومدند خونه ما، کلی کار کردم و پذیرایی و .... درد داشتم ولی تحمل می کردم، وقتی پدر و خواهرم رفتند دیگه رنگ و روم پریده بود، همسرم ترسیده بود حسابی، بازم دارو گیاهی خوردم و از همسرم خواستم بره و استراحت کنه چون فردا باید سرکارش باشه ، گفتم نگران نباش من یه بار سقط کردم و درد سقط خیلی شدیدتر از این حرفهاست، خطری وجود نداره، راستش خودم از حرفهام مطمئن نبودم.


بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

تمام شب خودم رو با گوشی و تلویزیون و .... سرگرم می کردم ولی مگه میشد، درد انقباضی هر ۵ دقیقه میومد و تمام انرژیم را می گرفت . ولی خداییش از سقط قبلی خییییییلی کمتر بود ، باز دم کرده تخم شوید و رازیانه می خوردم و موقع درد به خودم فشار میاوردم تا دفع شه ، تا ۳.۵ نصف شب بیدار موندم بعد دردم کمتر شد، نمی دونم چطور خوابم برد.

ساعت پنج از سر و صدای همسرم که آماده میشد بره سرکار بیدار شدم، اولین چیزی که توجهم را جلب کرد این بود که دردی ندارم، نگران شدم که نکنه سقط متوقف شده، از جام بلند شدم که با هاش خداحافظی کنم، ناگهان دفع شدید خون و لخته های بزرگ شروع شد و تا ساعت ۵ بعد از ظهر ادامه داشت، نکته جالبش این بود که حتی در حد پریودی هم درد نداشتم و انشالله که دفع کامل انجام دادم، می خواهم تا ۳ روز دیگه مصرف داروها رو ادامه بدم تا کاملا رحم تخلیه شه و بعد سونوگرافی برم .

2731

ببخشید اگه با زیاده گویی سرتون را درد آوردم، فقط خواستم تجربه شخصی خودم رو بگم برای کسایی که خدای نکرده تو وضعیتی مثل من قرار دارند و مستاصل شدند، باور کنید طب سنتی راه طبیعی تر و با عوارض و درد بسیار کمتری برای حل مشکل پیش پای شما می گذاره، انشالله دیگه هیچ مادری داغ فرزند نبینه و تن همگی شما سالم و دلتون خوش باشه، اگه کسی این مطالب رو خوند لطفا برای منم دعا کنید که بتونم فرزند سالم و صالحی به دنیا بیارم.از همگی ممنونم

2738
سلام عزیز هستم، اگه سوالی هست در خدمتم. بنویسید، هروقت بتونم پاسخ بدهم.

منا جان من الان وضعیت شمارو دارم  انقباضات مداوم که داره جونمو می گیره منم رازیانه  و تخم شوید و بابونه و آویشن خوردم .شما اون معجون قوی که از پارک و پیاده روی برگشتی  خوردی چی بود؟

تورو خدا منم دعا کن زودتر بیفته یه هفته هست که خونریزی پریودی لخده ای ذارم اما جنینی ندیدم.من ۵  هفته  بودم 

ساعت پنج از سر و صدای همسرم که آماده میشد بره سرکار بیدار شدم، اولین چیزی که توجهم را جلب کرد این بو ...

خانومی رازیانه رو عرق شو خوردی یا دم کرده شو تخم شوید چطودی وچند روز مصرف کردی

بچه ها من همچنان لیاقت مادر شدن نداشتم. بعد از یک سال ناباروری باردار شدم و باز هم در هفت هفته ایست قلبی کرد. با وجودی که همه جور دارو هم مصرف می کردم و زیر نظر متخصص بودم.

دارم باز با کمک دارو گیاهی اونهم تو این کرونا و تنهایی سقطش می کنم. نتیجه و دارو ها رو اطلاع می دهم. برام دعا کنید. اگه کسی خوند این جملات رو. برام دعا کنید بعد از این همه مصیبت بالاخره منم مادر شم.

بچه ها من همچنان لیاقت مادر شدن نداشتم. بعد از یک سال ناباروری باردار شدم و باز هم در هفت هفته ایست ...

سلام استارتر عزیز الهی که هر چه زودتر به خواسته ی دلت برسی عزیز دلم. ازتون سوال داشتم اگر ممکنه هر زمان پیامم رو دیدین درخواستمو قبول کنید .خدا خیرت بده عزیزم

🌿💕من به دنبال تو ، با عقربه ها می چرخم💕🌿                    🌿💕  عشق یعنی گله از حرکت ساعت نکنم💕🌿
2706
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2687
2730
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز