2703
2553
عنوان

هنر آشپزی...

| مشاهده متن کامل بحث + 34729 بازدید | 226 پست
نرگس جان من مطلب را عینا از همون تاپیک مامانا هنرمند برایت میگذارم

کیک شیر:
آرد 2 پیمانه.شیر یک سوم پیمانه.تخم مرغ 4 عدد.روغن مایع 1 پیمانه.شکر 1 پیمانه.bp (بیکینگ پودر) 1 ق مربا خوری سر خالی. وانیل کمی
تخم مرغها را همراه شکرو وانیل با هم زن خوب می زنیم.بعد به ترتیب مواد را اضافه کرده با قاشق به هم می زنیم.اول روغن بعد شیر بعد مخلوط آرد و bp که با هم 2-3 بار الک کردیم.وقتی مواد مخلوط شد در قالبی که چرب کرده و آرد پاشی کردیم ریخته در طبقه وسط فری که از قبل گرم شده با دمای 175 درجه سانتی گراد به مدت 35-45 دقیقه می پزیم .من توی این مواد مقداری کشمش که در آرد غلطاندم می ریزم و کیک کشمشی درست می کنم


بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

دوستان من یه مشکلی که دارم اینه که ژله هام خوب از ظرف جدا نمیشه تا حالا هم از سشوار استفاده کردم و هم توی آب گرم گذاشتم اما وقتی که جدا میشه شکل خودش رو تا حدودی از دست میده و گاهی اوقات هم دیر می بنده مثلا 10 ساعت طول میکشه مشکل کارم کجاست؟؟؟
2456
سلام ..پارمیس خانوم ...برای برگرداندن دسر ابتدا با چاقو اطراف دسر را آزاد می کنیم وسپس آنرا در آب نسبتا گرم فرو می بریم به مدت ده الی پانزده ثانیه وبعد بر می گردانیم ...اگه برنگشت حدود پنج ..ضشش ثانیه دیگز در اب گرم فرو مبریم .

علت نبستن ژله اینه که آبش زیاد هست ..لطفا هر بسته ژله را با سه چهارم لیوان آب جوش وسه چهارم لیوان آب سرد مخلوط کنید .مطمئن باشید که به راحتی می بنده .

یک نکته دیگه هم بگم ..وقتی پودر ژله را با آب جوش مخلوط می کنیم ..بهتره آن را روی بخار کتری بگذارید تا شفاف بشه .
2714
سلام اول ناراحتی ام رو از تعطیلی تاپیک مامانای هنرمند و هنر دوست ابراز کنم بعد از نجما جان ممنون و بهار گل و خیلی های دیگه که الان یادم نیست چون خیلی چیزی ازشون یاد گرفتمو همیشه مدیونشون هستم. اما اینجا .......... خیلی خوشحالم که دوباره خانومای هنرمند دور هم جمعند. امیدوارم حسابی رونق بگیره و همه دور هم خوش باشیم. روی منم حساب کنین.
2706
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2712
2687