2789
عنوان

از پدرم نفرت دارم

323 بازدید | 26 پست

از پدرم متنفرم اما دوست ندارم بمیره. کسی هست از پدرش نفرت داشته باشه؟ هیچ خاطره خوبی ازش ندارم به جر فحش و توهین و تحقیر و خسیس بودن حتی تا الان که سی و چهار سالمه همش بهم فحش میده و توهین میکنه بدون دلیل. من هیچ مشکلی براش هیچ وقت ایجاد نکردم اما کلا مشکل روانی داره فقط فامیلای دهاتی و درب و داغونش رو دوست داره یعنی پسرعموی گاوچرون ش توی دهات رو بیشتر از من که بچش هستم بیشتر دوست داره

امروز حس می‌کنم که از سال های گذشته هم آزادترم، چون از یادها و امیدهای واهی رها شده‌ام. می‌دانم که هیچ چیز دوام ندارد.

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

منم مث توام ولی چه میشه کردسعی کن پس اندازداشته باشی

دارم ولی نمیذاره برم بیرون از خونه به جز برای کار کردن. خنده دار نیست؟ توی در و همسایه آبرو ریزی راه میندازه هر چی پیرتر میشه روانی تر میشه

امروز حس می‌کنم که از سال های گذشته هم آزادترم، چون از یادها و امیدهای واهی رها شده‌ام. می‌دانم که هیچ چیز دوام ندارد.

ولا من دوس دارم بمیره راحت شم

فقط امیدوارم مرضی چیزی نگیره بیفته سر من

امروز حس می‌کنم که از سال های گذشته هم آزادترم، چون از یادها و امیدهای واهی رها شده‌ام. می‌دانم که هیچ چیز دوام ندارد.

دارم ولی نمیذاره برم بیرون از خونه به جز برای کار کردن. خنده دار نیست؟ توی در و همسایه آبرو ریزی راه ...

نمیشه بگی کارم شیفتی بری بیرون منم مشکل قلبی پیداکردم ازدستشون🥲

خدایا یجوری دستمو بگیر که شونم از ریشه دربیاد...

ای کاش خدا اینو درک میکرد نمیگفت حتی بهشون اوف هم نگین

اینا چرت و پرته من قبول ندارم

امروز حس می‌کنم که از سال های گذشته هم آزادترم، چون از یادها و امیدهای واهی رها شده‌ام. می‌دانم که هیچ چیز دوام ندارد.

ای باباخدا هدایتش کنه

خودشو بهترین ادم روی زمین میدونه

امروز حس می‌کنم که از سال های گذشته هم آزادترم، چون از یادها و امیدهای واهی رها شده‌ام. می‌دانم که هیچ چیز دوام ندارد.

نمیشه بگی کارم شیفتی بری بیرون منم مشکل قلبی پیداکردم ازدستشون🥲

هر چی فکر میکنم نه خرجی برام کرده نه محبتی با این که شرایطم خوبه اینقدر تحقیرم کرده توی زندگی قیافم عین توسری خورده ها شده توی جامعه زبون ندارم از حق خودم دفاع کنم

امروز حس می‌کنم که از سال های گذشته هم آزادترم، چون از یادها و امیدهای واهی رها شده‌ام. می‌دانم که هیچ چیز دوام ندارد.

خواهری پدر منم پسر عموی مشروب خوارش با زن پسر عموش که فقط گنده گوزی بلده و از خودش و پسراش تعریف میکنه

حس کردم بیشتر دوست داره

منم گفتم حس دوست داشتنشو بیشتر کنممم ☺️

پس

از طریق یکی از فامیلا عکسای زن پسر عموش که کلی تلاش کرده بود خوشگل بشه ولی فقط خودشو ریخته بود بیرون و خوشگل نشده بود رو فرستادم پدرم

و اینکه از فضولیاشون هم گفتم که چقدر بدذات و بیشرفن همش سوالن و همش غیبت میگنن در حالی که عنی بیش نیستن

عشق پدرم به پسرعموش و زنش کم شد 🤣

ببین چجوری میتونی روشونو کم کنی و از چشم پدرت بندازیشون


هر چی فکر میکنم نه خرجی برام کرده نه محبتی با این که شرایطم خوبه اینقدر تحقیرم کرده توی زندگی قیافم ...

قوی باش کم نیار

خدایا یجوری دستمو بگیر که شونم از ریشه دربیاد...

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792