2789

قرص اسیکلوویر یا پمادش رو بزن

یخ بزار سرش

👀👀👀👀👀👀👀👀👀👀👀👀👀👀👀👀👀👀👀👀👀👀👀👀👀👀👀👀👀👀👀👀👀👀👀👀👀👀👀👀👀👀👀👀👀👀👀👀👀👀👀👀👀👀👀👀👀👀👀👀👀👀👀👀👀👀👀👀👀👀👀👀👀👀👀👀👀👀👀👀👀👀👀👀👀👀👀👀👀👀👀👀👀👀👀👀👀👀👀👀👀👀👀👀👀👀👀👀

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


نمیخوام ناامیدت کنم اما برا من دو هفته طول کشید تا خوب شد

پماد آسیکلوویر بزن

آداب معاشرت در فضای مجازی را بلد باشیم... فضای مجازی جدا از فضای واقعی نیست و آنچه که به صورت حضوری و فیزیکی انجام نمیدیم یا نمیگیم، در فضای آنلاین هم نباید انجام بدیم... قبل از فرستادن هر پیامی برای هر کسی،از خودمان بپرسیم که آیا در موقعیت حضوری هم ازین ادبیات استفاده میکنیم....

نمیخوام ناامیدت کنم اما برا من دو هفته طول کشید تا خوب شد پماد آسیکلوویر بزن

قرصش خیلیییی بهتره

👀👀👀👀👀👀👀👀👀👀👀👀👀👀👀👀👀👀👀👀👀👀👀👀👀👀👀👀👀👀👀👀👀👀👀👀👀👀👀👀👀👀👀👀👀👀👀👀👀👀👀👀👀👀👀👀👀👀👀👀👀👀👀👀👀👀👀👀👀👀👀👀👀👀👀👀👀👀👀👀👀👀👀👀👀👀👀👀👀👀👀👀👀👀👀👀👀👀👀👀👀👀👀👀👀👀👀👀
قرص نمیتونم بخورم ولی پماد رو اگه بزنم تا فردا خوب میشه یا حداقل کمرنگ شه

بزرگتر نمیشه

ولی قرص رو بخوری،در جا فرداش خشک میشه

👀👀👀👀👀👀👀👀👀👀👀👀👀👀👀👀👀👀👀👀👀👀👀👀👀👀👀👀👀👀👀👀👀👀👀👀👀👀👀👀👀👀👀👀👀👀👀👀👀👀👀👀👀👀👀👀👀👀👀👀👀👀👀👀👀👀👀👀👀👀👀👀👀👀👀👀👀👀👀👀👀👀👀👀👀👀👀👀👀👀👀👀👀👀👀👀👀👀👀👀👀👀👀👀👀👀👀👀
نمیخوام ناامیدت کنم اما برا من دو هفته طول کشید تا خوب شد پماد آسیکلوویر بزن

اولین باره تبخال در اومده تاحالا نداشتم نمیدونم برا من چقدر طول میکشه
حالا یکم کم رنگ تر هم بشه اوکیهه با ارایش هم یکمم بپوشونم اوکی میشه


ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز