خرید 

اجاره ماشین همه خرج ماشینم به دوش خودتونه بعدشم معلوم نیس یه ماشین سالم بهتون بدن 

به نظرم یه ماشینی که میدن واسه اجاره یعنی سالم نیس طرف خواسته زیر خرج ماشینش شونه خالی کنه میده اجاره

میگفتن..حالا چرا داری گریه میکنی ..جنین سه ماهِ که گریه نداره ..روح نداشت که انسان تلقی بشه..راست میگفتن..تو انسان نبودی ..تو فرشته ای بودی که واسه رهایی از این دنیا مامانتو با یه عالمه دلتنگی تنها گذاشتی .. هیچ وقت اون چهره کوچولوتو فراموش نمیکنم عزیز دل مامان .. نیم دونه مامانیی بهشتی شدنت مبارک👼🍁

ببین برای منم همین پیش اومده بود دقیقا!!!😥

 من از یکی از پزشکای دکترساینا ویزیت انلاین گرفتم از خونه و خیلییییی خوب بود. بیا اینم لینکش ایشالا که مشکلت حل میشه 💕🌷

من و همسرم اومدیم تهران ده روزی ماشین اجاره کردیم از اتوزرین موسسه بسیار خوب و تنوع بالای خودروهای لوکس داشت ...ماشینا همونجا تو پارکینگشون همیشه پارکه البته ما پولمون به بنز و پورشه نرسید اخرش یه دونه کیا اپتمیا اف جی اف گرفتیم فوق العاده ماشین عالی ، لوکس ، خاص و ارزان هست 

، و
2728

اجاره خودرو

برای ثبت آگهی اجاره خودرو وارد شپینو شوید.

 تاریخچه اجاره خودرو یا اتومبیل

تاریخ و پیشینه ی اجاره خودرو مربوط به زمان های دور است ، اما قبل از اینها مردم اسب و ارابه و درشکه را کرایه می کردندکه به عنوان وسایل نقلیه محسوب می‌ شد.

اولین شرکت اجاره اتومبیل در سال ۱۹۱۲ در آلمان شروع به کار کرد و این کار را با ۳ خودرو به طور رسمی انجام داد. فردی به نام جو ساندرز از اوهاما، در سال ۱۹۱۶ با یک خودرو فورد T که به صورت قرضی خریده بود نیز در نبراسکای ایالات متحده شروع به فعالیت کرد.

با گذشت زمان تعداد خودروهای او به ۱۸ دستگاه فورد TS رسید که به ازای هر مایل، ۱۰ سنت کرایه دریافت می‌کرد. به مرور زمان افراد دیگری نیز به رقابت با او پرداختند و یکی از افراد سپس در واشنگتن با ۱۲ خودرو فورد شروع به فعالیت کرد و این روند ادامه داشت. تا اینکه  اجاره اتومیبل جهانی شد و امروزه در خیلی از کشور ها همچون ایران انجام می شود.


آره این روزا خیلی بیشتر شده اجاره ماشینو آدمای مختلفم هستن که ماشین اجاره میکنن. چه برای بیزینس، چه سفر، یا ماشین عروس. خیلی از ماشین بازا مثل من هم هستن که واسه تست ماشین، اجاره میکنن. چند بار تا حالا از سعادت رنت ماشین گرفتم، هم فنی ماشین هاشون خفن بوده، هم راضی بودم از پشتیبانو کیفیت خدماتشون. تخفیفم بهت میدن برای دفعات بعدی که ماشین میگیری. سایتشونم خوبه، رزرو آنلاین داره.

https://www.saadatrent.com/

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

ازدواج

آنیتا۲۰۲۳ | 25 ثانیه پیش
2687
2730