2789

پنج روزه کاشت کردم به روش غیر جراحی که دونه دونه بر میدارن

خیلی تاج و کلا دو سوم اول ابروم خالیه پوستش قشنگ مشخصه تورمه بنظرتون یا پس زده یا خوب نگاشته ؟ زنگ زدم جواب سر بالا داد گفت ته هفته دوم نیا احتمالا تورمه

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

نه من روز پنجمه الان که ریزش ندارن از روز سوم اینطور خالی بودن

نه من تا روز حدودا سیزده چهارده پر بود کامل که دیگه بعدش شروع شد فاز ریزشش

باید بری ببینن

خاطره زایمان طبیعی من درکنار همسرم❤❤دوستای گلم همسر بنده دندون پزشکن اگه سوالی داشتین درخدمتم❤
عزیزم شما برای حالت دهی ابروت از چی استفاده میکنی برای تقویت هم چیزی میزنی؟

عریزم من یک سال و خورده ای گذشته مرداد ماه میشه دو سال

دیگه چیزی نمیزنم

هر مجموعه ای دارویی که تجویز میکنه فرق داره من تا حدود هشت ماه و خورده ای سریتا میزدم

خاطره زایمان طبیعی من درکنار همسرم❤❤دوستای گلم همسر بنده دندون پزشکن اگه سوالی داشتین درخدمتم❤
مال من قشنگ پوست مشخصه کم تراکمه 😭


icon شاید بخاطر روششه شاید طبیعی باشه برای این روش

ولی من که جراحی بودم اتفاقا خیلی زیاد بود که بعدش بهش گفتم خیلی شلوغ نمیشه

خاطره زایمان طبیعی من درکنار همسرم❤❤دوستای گلم همسر بنده دندون پزشکن اگه سوالی داشتین درخدمتم❤
شاید بخاطر روششه شاید طبیعی باشه برای این روشولی من که جراحی بودم اتفاقا خیلی زیاد بود که بعدش بهش گ ...

گفت تورمه پوستت از هم وارفته باد کرده مشخصه بزار تورمش بخوابه ولی خیلی نگرانم

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792