من تقریبا ۴ سال بیشتره که عینک میزنم
و باید دائمی بزنم از صبح تا شب وقت خواب
زیر چشام به شدت گود افتاده و یه بخشیش هم انگار پف کرده 😅
و بدون عینک خیلی قیافم بد میشه
من چیکار کنم خوب شه یا حداقل کمی بهتر شه و از این بیشتر نشه
اونایی که میخوان بگن عمل کن فعلا نمیشه عمل کنم
باید یکی دو سال بگذره