2789

امروز حوصلم سر رفته بود زنگ زدم بهش گفتم بریم بیرون گفت باشه بریم بعد من آماده شدم داشتم میومدم بیرون زنگ زد گفت هوا خیلی سرده و فلان منم گفتم اشکال نداره زود برمیگردیم . همینکه رفتم بیرون شروع کرد غر غر غر که تو این هوا کی میره بیرون فلان بسان. من اولش هیچی نگفتم هی دیدم داره بد بد صحبت میکنه اعصابم خورد شد گفتم من اصلا میخوام بیرون بمونم تو برو خونه و راهمو کج کردم و جدا شدم ازش . هی صدام کرد منم جوابشو ندادم . هی هم میگفت دیگه نیاای خونه ها خونه من دیگه نیا . منم گفتم نمیام خیالت راحت . بعد گوشیم خونه مونده بود من رفتم خونه تا گوشیمو بردارم و برم خونه مامانم اونم رسید و هی دوباره یکم اونجا بحث کردیم و از همه چی ایراد گرفت حتی از چهار تا ظرف ک نشسته بودم و گفت زندگی بلد نیستی نگهداری . اشتباه کردم عین چی پشیمونم که گرفتمت کلی از این حرفا چیزای بی ربط رو بهم ربط داد گفت تو افسرده ای همش گریه میکنی یبار واسه مریضیت.( یه مریضی کوچولو قابل درمان دارم ولی خیلی استرسی ام )یبار واسه بابات ( بابام فوت شده ) اینو گفت جیگرمو خون کرد منم گفتم باشه پشیمونی که برو جداشو و هی بم گفت گمشو برو خونه مامانت و یجورایی بیرونم کرد . البته از ته دلش نبود آخرین لحظه گفت رفتی دیگه برنگرد منم گفتم باشه برنمیگردم بدون خدافظی اومدم خونه مامانم .میدونم مسخرس ولی الان چیکار کنم . تازه هی قسم میخورد ک من بخدا نمیام دنبالت بیارمت و اینا . الان از رو غرورشم ک شده نمیاد دنبالم

دخترا من از پف پلک بالا و  پف و گودی زیر چشمم واقعا کلافه شده بودم 😭 پیش دکتر کیوان رضایی عمل پلک بالا و پایین انجام دادم 😊

پلک پایینم بدون بخیه بیرونی بود و الان خیلی جوون‌تر و شاداب‌تر شدم 😍

جای بخیه پلک بالا هم اصلا تو چشم نیست.

هرکی میبینتم میگه چقدر سرحال و جوون شدی ❤️😍

اگر خواستین من دکترمو از اینجا پیدا کردم

منم بودم ناراحت میشدم

حق داری،چی بگم والا،جیگر آدمو سوراخ میکنن

🌟جدید نیستم🫶🏻از کامنتم خوشت نیومد ردشو،وگرنه یه کاری میکنم با خودت بگی کاش رد میشدم،ازت خوشم نیاد جوابتو نمیدم،اگه ندادم بدون دایورتی⬅️🥚😙آقایون درخواست دوستی ندین،همون لحظه رد میشه🚫

منم امروز روز مزخرفی داشتم همش گریه کردم

فقط 20 هفته و 1 روز به تولد باقی مونده !

1
5
10
15
20
25
30
35
40

مامانی کی میای تو دلم؟👶چشم انتظارتم🤰و بالاخره ۱۷ اسفند ۴۰۴ بی بی چکم مثبت شد😭😍خدایاشکرت🌱مامانی تو قشنگ ترین هدیه ی تولدم شدی🎊🥹💕۲۴ اسفند ۴۰۴ رفتم دیدم قلب کوچولوت تشکیل شده،قربون قلب کوچولوت بشم🥹💓5 اردیبهشت تو سالم بودیو دکتر احتمال داد که یه گل دختری،امیدوارم به سلامت بغلت بگیرم مامانی🤱۲۰ خرداد ۴۰۵ بابا اومد آنومالی صدای قلبتو گوش داد،ذوقو تو چشماش میدیدم،امیدوارم مامان بابای خوبی برات باشیم دختر قشنگم🥰

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز