2703
2553


بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

ارزانترین نمیدونم

ولی من خیلی هتل رفتم

فردوسی به نسبت تمیزیش عالی بود

هتل سعدی و هتل تهران توی خیابون لاله زار هم عالی بودن

البته من سه سال پیش میرفتم

ای کاش یه اپیلاسیون هم برای "افکار" زائد بود.
2720

خیلی از سایتا الان هی میگن ارزونترین هتل ارزونترین هتل. من ولی وقتی دانشجو بودم و هی باید میومدم تهران از این سایت گرفتم که قبلا اسمش زودروم بود. خیلی از جاهای دیگه ارزونتره. پشتیبانیشونم بد نیست

https://snapproom.com/tehran/


2714

سلام 

خب بستگی به هزینه و اون محدوده ای که مد نظرتونه قیمتا فرق داره. سایت ایران هتل آنلاین که لینکشو میذارم جست و جو بر اساس محدوده و قیمت داره و معمولا برای هتل های تهران تخفیفای خیلی عالی و گاها شب رایگان داره. لینک لیست هتل های تهران:

https://www.iranhotelonline.com/tehran-hotels/

سلام خوبین؟من و علی زمانی که میخواستیم بریم تهران که توی بیمارستان مریم رو به دنیا بیارم از سایت میهن هتلز رزرو کردیم هتلمون رو که یه نکته جالبی که داشت این بود که وقتی رفتیم هتل من قیمت ها رو پرسیدم قیمت سایتی که ازش هتل های تهران رو رزرو کرده بودیم از قیمت خود هتل تهران ارزون تر بود و این نکته خیلی جالبی بود واسه من که چطوری این سایت قیمتش از قیمت خود هتل ارزون تر بود؟من فکر میکنم اکثرا تخفیف داره این سایت چون هر موقع از این سایت خرید کردم قیمتم حتی از قیمت خود هتل ارزون تر بود حالا من آدرس رو میزارم برید خودتون ببیند:

وب سایت رزرو هتل های تهران:

https://mihanhotels.com/hotels/تهران

این سایت هتل های تهران رو گارانتی کرده و با قیمت خوب اراعه میده تازه توی سایت  موپون کد 130 هزارتومانی داره 

هتل های تهران سیتا : https://cita.ir/hotels/%D9%87%D8%AA%D9%84-%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D8%AA%D9%87%D8%B1%D8%A7%D9%86

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2712
2687